Sidor

söndag 10 november 2013

Mitt kök är med i nya Älskade Hem!

Gästspel under vintervilan...

Tillfälligt uppe ur dvalan, måste ju visa er några bilder från reportaget i senaste numret av Älskade Hem!
Marie Onäng har skrivit och jag själv har fotat ett reportage om mitt kök här hemma. Ni som har följt mig ett tag har väl redan sett köket i alla möjliga och omöjliga vinklar, men här kommer ett bilder från reportaget.
För övrigt var detta nummer fyllt av härlig inspiration inför julen!


skafferi, köksö, betongbänkskivor, IKEA-kök

Kökpmansdisk, industrilampa


skafferi, köksö, betongskivor, IKEA-kök, industrilampa

Må så gott!

7 kommentarer:

A House With A View sa...

Men åååh vad himla kul!!! Superfina bilder från ett helt underbart kök!!

Måste spana in reportaget :)

Kraaaaam aka

Rosa i huset i vitt sa...

Vad kul , har sett så fina bilder
du har så fint kök
ha en trevlig helg
kram Rosa

Anna sa...

Grattis! Så roligt! Ni har ett superfint kök!
Kanske får jag passa på att tipsa om en liten tävling hos mig där du kan vinna en adventsljusstake!

Anna sa...

Vad roligt! Superhärligt kök ni har!
Ville bara kika in och önska dig en riktigt god jul och ett gott nytt år! Tack för all glädje och inspiration som du sprider via din blogg! Kram från Gotland!

Jennie sa...

Hej! Hittade dig via instagram och såg din fantastiska kopparlampa du gjort själv! Nu är jag sugen att göra nåt liknande men hur har du fått ditt lampan/lampsockeln? Limmat? Tacksam för svar!

dianasdrömmar sa...

Fina bilder, vilket mysigt kök kram Diana

kulta rahaksi sa...

I really like the design of your kitchen in fact i am planning to have an renovation for my kitchen however i still need to earn money through selling jewelry for cash and hope earn a lot so that i can fulfill my dream kitchen.

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...