Sidor

söndag 27 oktober 2013

Söndagsbilder och vintervila...


Hej därute!



Så har jag då lyckats pressa fram ett inlägg igen... Inte blir det ofta nuförtiden. Har börjat inse att tiden och energin inte riktigt räcker till allt roligt jag vill göra. Därför har jag tagit ett beslut på att gå i ide från nu och fram till våren! Helt enkelt göra som vintersovande djur och följa ljuset (eller snarare bristen på det!) och gå i dvala! 








 Åtminstone vad det gäller att dokumentera allt jag gör här på bloggen. Arbetet fortsätter såklart med både poolbygge, stugrenovering och diverse inredningsprojekt här hemma. Tänker samla massor med energi och inspiration under vintern som jag kan visa er till våren när vi ses igen. Lite bilder kommer jag säkert att lägga upp på Instagram under tiden, om ni följa mig där så heter jag 2smahus.

Så nu lämnar jag er tillfälligt med några bilder från en höstig inredning och önskar er alla därute en underbar höst och vinter! Och när vi ses, ja då kan ni vara säkra på att våren har kommit.

Natti, natti!

5 kommentarer:

Rapport till Vänfors sa...

Smart tjej :)
Tror det är ett vettigt sätt att tänka.Vi människor kör ju på i samma tempo ,oavsett årstid, vilket jag tror är förödande. För mig är det självklart att vi liksom resten av naturen och djuren ska sova mer och ta det lugnare vinterhalvåret...spara på energin liksom. Istället lägger man nästan i en extra växel och knäcker sig. Ha en härlig och lugn vinter så hörs vi till våren :)
Kram Annika

Hemma på Sjuan sa...

Tyvärr finns det inte alltid för det man vill. Viktigt att inte ta på sig för mycket, det ska vara roligt att blogga oxå!
Får leta reda på dig på Insta :) kram Suss

Maria sa...

Klokt att prioritera! Men jag kommer sakna dina vackra bilder!
Slumra så sött i ditt ide, så ses vi i vår ;)
Letar upp dig på instagram i all fall :)
Kram /Maria

Rosa i huset i vitt sa...

Håller med att tiden räcker inte till ...kan vara skönt med ett uppehåll och samla krafter o energi ..gör heller inte så många inlägg ett iveckan kanske. Ska leta upp dig på IG jag finns där som rosashus
ha det bra
kram Rosa

Camilla/ Rufft och Sött sa...

Kloka du! Har funderat på samma sak.
Jag måste försöka fånga dagen även nu i tråkiga november, har en förmåga att gå i ide mentalt och leva upp på våren! Nu måste jag leta upp dig på instagram!
Kram!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...