Sidor

fredag 6 september 2013

Moodboard September

September moodboard

Det som rör sig mest i huvudet just nu denna höst är renovering och planering för inredning av timmerstugan. Flera moodboards har redan vuxit fram, både på papper och i huvudet, även om det är en bit kvar till det är dags för själva inredningen. Därför får mitt bidrag denna vecka se ut så här, inte så höstigt kanske men som sagt det som sammanfattar min höst just nu!


Lite inspirationsbilder hur jag tänker mig den blivande inredningen. Lantligt men stilrent, några rustika timmerväggar kvar invändigt och ett nytt kök i vitt.

Se fler bidrag hos Fabriken.


4 kommentarer:

På landet vid havet sa...

Så fint!!
Trevlig helg! Kram Mia

Hemma på Sjuan sa...

Vilken fin moodboard! Snygga saker du visar, kommer bli supersnyggt i den stugan!
Ha en fin helg, kram Suss

Rapport till Vänfors sa...

Hmm, tre små hus:) Ja, i annat fall blir det ju fel. Gud så kul att få fixa till ett till hus, och framför allt ett kök. Och som det verkar ett lagom stort hus:)
Kram Annika

Rapport till Vänfors sa...

Hej igen! Såg din kommentar. Inga som helst problem att du inte hört av dig. Vet precis vad du talar om, hjärnan vill så mycket och kroppen säger STOPP!!! Jag kan inte skryta med att vara stresstålig. Anser att det inte är en mänsklig egenskap utan en av samhällets största lögner. Vilken människa på jorden ska vara stresstålig och varför??? Ta det lugnt Susanne för det tänker jag göra:)
Ha en skön stressfri vecka och en dag kanske vi träffas utan krav och måsten:)
Kram Annika

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...