Sidor

söndag 4 augusti 2013

Livstecken och en skön semester!

Hej!!

Det blev visst ett längre semesteruppehåll än vad jag från början hade tänkt... Ett välbehövligt sådant! Tid att stanna upp och bara vara, tid för familjen och tid att hitta lusten till kreativitet igen. Som alltid går semesterveckorna i rasande fart och i morgon börjar vardagen igen.

Smålandsstaket som vi satt upp kring tomten i sommar. Hundtätt!
Sommaren har varit fantastisk med sol, bad, familj, hundar och tid att träffa gamla och nya vänner.
Här hemma har kreativiteten flödat och flera nya projekt dragits igång. Så blir det när vi i vår familj får lite ledig tid tillsammans, då kläcks det idéer och startas nya projekt!

Ett av dem, ett riktigt stort och lite väl spännande sådant hoppas jag kunna berätta mer om i nästa vecka, när allting förhoppningsvis går i lås, fram till dess håller jag både tummarna och andan! Att det handlar om inredning och kommer att generera mycket nya bilder här på bloggen kan jag i alla fall avslöja...

Ett lite mindre, men ändå ganska rejält trädgårdsprojekt som vi bestämde oss för att göra är ett poolbygge med tillhörande terrass! Vi drar igång i slutet av augusti och ni kommer att få följa bygget steg för steg i en serie inlägg. Hoppas att ni vill följa med på resan!

Jag hoppas att ni njutit lika mycket av sommaren som jag har gjort, nu ska jag läsa ikapp i era bloggar, känns lite som att ha en hel hög med olästa inredningstidningar som väntar! 

Stor sommarkram!

4 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Jaa denna semestern har det bliivit tid för mycket avkoppling! Jag har en vecka kvar och sämre väder på väg så då blir det lite mer jobb hör hemma ;)
Skönt att du haft det bra och ibland behövs det pauser! Fin bild, kram Suss

Rosa i huset i vitt sa...

Ja visst har sommaren svichat fram fort men skönt med lite uppehåll
kram Rosa

millandante sa...

Åh vad spännande med nya planer!! Ser fram emot att följa dig under hösten:)

Kram kram

Camilla/ Rufft och Sött sa...

Hej på dig!
Måste ju kika in och se vad du haft för dig i sommar! Nu blir jag nyfiken, älskar nya projekt!
Och pool, maken sa igår att om vi ska bygga så ska han absolut bygga en pool med, blir ju perfekt att följa er poolresa då!
Vi hörs!
Kram!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...