Sidor

lördag 1 juni 2013

Och vinnaren är...

Nu är det avgjort!


Jobbat hårt med lottskrivning och dragning på min altan som höll 34 grader i solen! Behöver jag tillägga att jag höll mig i skuggan...

Vinnaren av keramikfatet från Terra Nostra och Caesars Hem blev Nilla med bloggen Life's Silverlining and I! Grattis! Du kan väl maila mig din adress så skickar jag en Shabby Plate till dig!

Sista röjet i huset inför villavisningen imorgon, sedan blir det en TV-kväll tillsammans med dottern!


6 kommentarer:

A House With A View sa...

Stooort grattis till NIlla!! Och tack till bloggerskan för en jättefin utlottning, hoppas på fler :))

Kraaaaaaam aka

Mamma Mimmi sa...

Lycka till imorgon - gissar att du gjort så himla fint. Jag har pysslat etiketter ikväll. Kram Marie

Life's Silverlining and I sa...

whiiiii vilken tur jag har!!!! tacktack.kramar Nilla

Sirpa sa...

Grattis till vinnaren!
Önskar dig en fin början på veckan!
Kram Sirpa♥

Rosa i huset i vitt sa...

Grattis till vinnaren och tack för en fin utlottning
kram Rosa

Jenny sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren och tack för en fin utlottning!

Ha en trevlig nationaldag,

Kraam Jenny

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...