Sidor

söndag 26 maj 2013

Söndagsbilden

Bröllopsdag, brudspirea och marockanskt porslin.



 I fredags firade jag och maken 10-årig bröllopsdag! Vi gifte oss samtidigt som vi döpte vår dotter, så den här dagen firas alltid som hela familjens. I år blir det en utlandsresa för att fira "jämnt", men den får dröja ännu ett par veckor.

I min brudbukett hade jag förutom vita rosor och ranunkler även kvistar från Brudspirea.
Så här års blommar den för fullt och igår kväll plockade jag in några kvistar. Den är så vacker i all sin enkelhet! Tillsammans med favoritmuggen med  marockansk mönster blev den ett fint blickfång på köksön. 


Den här sköna söndagsmorgonen blev jag uppvaktad med frukost och present från finaste dottern!

Fabriken kan ni se fler söndagsbilder!

2 kommentarer:

DoYouFancyThis sa...

Vad fint, gillar också både spireahäckar och marockanska muggar =) /Hanna

Rosa i huset i vitt sa...

Grattis till eran dag
kram Rosa

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...