Sidor

söndag 12 maj 2013

Industristol och olivträd

Lite nytt i entrén



Häromdagen fyndade jag ett välvuxet olivträd! Brukar ju vara så himla dyra så när jag såg detta för en billig peng slog jag till direkt! Det ska få bo ute på altanen men ett tag får det stå inne i hallen med sällskap av en gammal skolstol. Nu återstår bara att hålla det vid liv, olivträd har jag tyvärr misslyckats med flera gånger förut...


Söndagsutflykten idag blir en tur till Kungälv på valpträff med alla valpar från Kajsas kull. Jag och dottern ska packa fikakorg och åka iväg med lillhunden för en mysig dag!

Håll utkik här i början på veckan, för snart kommer här en utlottning av riktigt fin keramik i samarbete med Caesars Hem!

Trevlig söndag!

3 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Så fint olivträd!! Jag har lyckats övervintra mitt men när jag ställde ut det som kom en köldknäpp till och nu tror jag att det dog för mig...
Ha det så mysigt på valpträffen, kram Suss

Rosa i huset i vitt sa...

Lyckades inte övervintra mitt i år
ha en bra dag
kram Rosa

Camilla/ Rufft och Sött sa...

Jag kikar alltid på olivträd men köper aldrig något när jag inser att det nog inte skulle bli långlivat här.. Det passade ju så bra där hos dig, nästan synd att det ska ut!
Kramen till dig!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...