Sidor

onsdag 8 maj 2013

Efterlysning!


Personliga hem & trädgårdar!




   





Som jag berättat tidigare så har jag börjat frilansa som inredningsstylist och fotograf tillsammans med en väninna som är skribent. Vi skriver bland annat för Älskade Hem, Hus& Hem Trädgård m fl. Nu söker vi nya uppdrag för fotografering under våren och sommaren.

Har du ett personligt hem, trädgård, växthus, sjöbod, loge eller liknande så får du gärna höra av dig. Vi söker ingen speciell stil, däremot hem som sticker ut med smarta lösningar eller färgstarka detaljer.
Kanske har du inrett ditt hem med roliga återbrukslösningar? Eller gjort om logen till gästlya? Har du ett hem som du tror skulle passa i ett reportage så hör av dig till mig!

Maila ett par översiktsbilder till mig på susanne@2smahus.se så hör jag av mig tillbaka.

3 kommentarer:

Camilla/ Rufft och Sött sa...

Hej på dig!
Jobbet var ute förra helgen, jag är lite dålig på att visa i tid på bloggen..
Jamen visst skulle det vara kul att göra nåt tillsammans, man saknar ju arbetskompisar ibland, vi får väl spåna på nåt!
Jag har bokat flera jobb norröver, jag gillar ju att kunna jobba däruppe nu och då så jag kan hälsa på släkt och vänner samtidigt.
Ha det bra fina du!
Kram Camilla

Mamma Mimmi sa...

Så fint!

Rosa i huset i vitt sa...

Fina bilder...
önskar dig en trevlig helg
kram Rosa

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...