Sidor

söndag 19 maj 2013

Arken Spa!

Hej!


Arken Garden SPA

Häromdagen fick jag unna mig lite lyx och avkoppling på mysiga Arken Garden Spa i Göteborg.
Den forna konferensanläggningen är sedan en tid tillbaka förvandlad till ett härligt SPA i vacker design. Inredningen gick helt i min smak med mycket naturmaterial. Trä, sten och rostigt järn, jag kunde nog ha tagit med mig varenda pryl hem till mitt eget hus...

SPA-avdelningen med varma källor, pooler och flera olika sorters bastu var toppenfin.
En härlig dag med avkoppling, lunch och mycket skratt tillsammans med goa barndomsväninnan gav helt klart ny energi!


Arken Garden SPA

Arken Garden SPA

Arken Garden SPA

Arken Garden SPA

Arken Garden SPA

Med dessa bilder skickar jag lite energi till er alla inför en ny vecka!








7 kommentarer:

Kamomilla sa...

Wow, vad härligt!!

Angående frågan om våra regnvattenstunnor. Färgen är tillverkad här i våra trakter men om du frågar i målaffären om råd för utefärg som ska fästa på plast så får du säkert goda råd!
Lycka till!

Interior by Sofia sa...

Åååh... Häftigt soffbord! Vore häftigt att göra ett sådant själv.. :)

Rosa i huset i vitt sa...

härligt det ser ut..
kram Rosa

Fru Martinsson sa...

Underbart och ett ställe som ligger nära mig, härligt det ska läggas på minnet!

Kram

Hemma på Sjuan sa...

Så härligt det ser ut!
Har inte sett din hund Kajsa vad jag vet? Har bara sett bilder på Niels.
Verkligen en upplevelse att få en valpkull. Än så länge har allt gått bra och det känns jätteskönt!
Kram Suss

Maria at inredningsvis sa...

WOW ser helt underbart ut:) och där har jag ju inte varit fast jag bor i Götet haha.

Om du vill ha färgglad inspiration från Zara home kan du kolla in min blogg:)

ha en kanonvecka

LOVE Maria från inredningsvis.se

Fredrik sa...

Vilken underbar upplevelse det låter som att ni har haft. Skulle du kunna tänka dig att berätta om den i en kommentar på vår sida SpaResorts (http://www.sparesorts.se) så att ändå fler kan få ta del av den? Och förhoppningsvis få det lika härligt :)

Arken Spa hittar du här: http://sparesorts.se/2013/09/30/arken_spa/

Stort tack på förhand!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...