Sidor

måndag 22 april 2013

Lite bilder från i lördags

Sol, hav & god mat...

Jag brukar undvika att arbeta på helgerna, men i lördags var det väl värt ett undantag!
Husföretaget där jag jobbar har tomter till försäljning nere i Ugglarp och för att promota dessa arrangerade vi ett event ihop med Ugglarps Grönt, som äger del av marken och som kommer att bygga upp konceptet Matens Hus i samma område. Temat var förstås mat lagad på närodlade råvaror från gården och trakten runt om. Ett utekök byggdes upp och där huserade kocken Tareq Taylor med sin kollega Andrew. Fat efter fat med härliga rätter langades ut från köket och avnjöts av våra gäster.

Själv myste jag runt och pratade med kunder och fotade så mycket jag hann med. Passade på att njuta av vårsolen, utsikten, stämningen och den fantastiska maten! Här kommer en liten sammanfattning i bilder av en mycket lyckad dag på jobbet!




 





 









5 kommentarer:

Pia Gustafsson sa...

Underbara bilder. Vilken vårsol och den lilla flickan.. Kraaaam Pia

A House With A View sa...

Det vackraste av foton!! Verkligen i klass av utställning!!!

Stööööörsta kraaaaaaamen aka

Maria sa...

Vilka härliga bilder!
tack fina du, för fina ord och omtanke om mig igår!
Kram /Maria

Camilla/ Rufft och Sött sa...

Hej hej!
Jag måste kolla om du mejlat mig igen, verkar som att många mejl hamnar i skräpet har jag fått höra.
Det ska vara fixat nu.

Underbart ser det ut att ha varit, hade gärna varit där!
Kramen till dig!

Hemma på Sjuan sa...

Så många härliga bilder! Vad kul med event, då kan det vara värt att jobba på helgen. Kramis Suss

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...