Sidor

söndag 3 februari 2013

Söndagsbak


Frallor med frön!
 
Och frallor utan!  Det är min och dotterns söndagspyssel idag. Hon har dessutom bakat de ljuvligaste små mini-kladdkake-muffins som går att göra!Rena fröjden för en godissugen mamma.





Själv bakar jag helst matbröd, med fullkorn och fröer och andra nyttigheter i - till familjens förtret, de vill helst ha vita källarfranska... denna gången blev det dock som jag ville!

Se vad de andra hittar på hos Fabriken idag!

Önskar er en skön söndag!


 

7 kommentarer:

Pia Gustafsson sa...

Gott! Klart det ska vara lite nyttigt också. Kraaaam Pia

Camilla/ Rufft och Sött sa...

Hej där! Här var det bara onyttigheter i bakväg just nu, men dina bröd skulle inte sitta fel till frukost känner jag!
Ha det bra idag! Kramen!

MammaElva sa...

Mumsigt och mysigt!

Rosa i huset i vitt sa...

Ser gott ut
ha en bra kväll
kram Rosa

PIAZZAN sa...

Så lyxigt med hembakat ...det händer allt för sällan här hemma.

Kram

pernilla

Susanne sa...

Ser gott ut :))
kram susanne

Hemma på Sjuan sa...

Haha känner igen det där! Killarna vill mest ha ljust bröd men jag blandar i lite nyttigare mjöl och hoppas att de inget märker...
De såg väldigt goda ut!! Kram Suss

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...