Sidor

måndag 11 februari 2013

Nya favoriter i köket!

Muggar...

Nu är väl kanske inte muggar det jag behöver mest, det finns ju redan en hel del favoriter här på kökshyllorna! Men dessa från RIF kunde jag bara inte motstå! Hittade dem hos Tulipa Blomsterverkstad, webbutiken. Liknande design som Tine K, och till ett riktigt bra pris!



Helt underbara att dricka frukostlatten i och jag intalade mig själv att jag verkligen var värd dem!


Nu väntar en ny lång arbetsvecka så vad kan vara bättre än att starta morgonen med en stor kopp kaffe?!

 

4 kommentarer:

Pia Gustafsson sa...

Jättefina muggar, snyggt mönster. Kraaam Pia

Kamomilla sa...

Helt klart var du värd dem- jättefina!!

Rosa i huset i vitt sa...

Sånt fint mönster på dom
kram Rosa

Hemma på Sjuan sa...

Ja de är superfina de muggarna! Skulle vilja ha såna oxå ;)
Kram Suss

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...