Sidor

torsdag 28 februari 2013

Livstecken...

Hej!!

Tog en liten paus från bloggandet och den blev väl lite längre än vad jag tänkt...
En kreativ paus, med mycket fotande och planering av spännande saker!


Jag skrev ju för ett tag sedan att jag varit ute på ett spännande jobbuppdrag, och nu kan jag berätta lite mer! Det handlar om att göra den nya kundtidningen för Varbergshus, med reportage om tre av våra kunder som byggt nya hus. Under februari har jag varit ute och intervjuat, planerat för fotograferingar, skrivit reportage och gjort inspirationssidor till tidningen. Otroligt kul och en riktig utmaning! När den är klar i juni så lovar jag att ni ska få ta del av en del av reportagen!

Inspirerande möten har det inneburit, inte minst med en av kunderna, fina Marie, som driver bloggen Mimmis Mammaliv och som själv jobbar som frilansskribent. Många kreativa idéer har kläckts efter vårt första möte och på måndag ska vi styla och fota vårt första gemensamma inredningsreportage!



Vilken härlig känsla det är att man även i vuxen ålder hittar nya saker att lära sig och utvecklas inom!!

Beträffande fotandet så har jag just nu en förkärlek till svartvita bilder, ni lär nog få se fler av dem här på bloggen framöver...

Kramar till er alla!


♥ ♥ 

8 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

skönt med en paus ibland
ha en trevlig helg
kram Rosa

Hemma på Sjuan sa...

Vad spännande med projekt! Superfina svartvita bilder! Kram Suss

Anna sa...

Vilka spännande projekt!
Jag är inte heller världens flitigaste bloggare just nu men vill gärna tipsa om en tävling som jag har hos mig där man kan vinna härligt ekologisk hud- och hårvård från c/o GERD. Välkommen att delta
http://husprojektet.bloggplatsen.se/2013/02/24/9511670-tavla-om-valfri-produkt-fran-c-o-gerd/

Rapport till Vänfors sa...

Men så kul att läsa om dina kommande äventyr:))) Blir alltid så lycklig när jag hör eller ser andra kliva på rätt tåg eller hur man ska uttrycka sig. Ett stort grattis till dig att du fått en bra "plats" på tåget. Ska bli spännande att höra vidare hur det går.
Ha en fin vecka.
Kram Annika

Camilla/ Rufft och Sött sa...

Hej på dig!!
Nämen vad är det jag läser, fler med fotoprojekt!! Önskar att du bodde närmare så vi kunde ta en fika och svamla lite nu och då, saknar arbetskompisar ibland!
Hoppas allt är bra med er!
Stora kramar från mig!
Kram Camilla

Petra Eriksson sa...

Ha en underbar Helg!! KRAM Petra www.romantiskahem.blogspot.com

millandante sa...

Åh så roligt och spännande!!! Vilka fantastiska möjligheter det gömmer sig i nya bekantskaper:) Ska bli kul att följa dig framöver och även få se bilder från ditt senaste projekt:)

Kram kram

PIAZZAN sa...

Jag visst är det fantastiskt att man kan hitta nya saker att utveckla...

Lycka till med ert projekt !

Kram

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...