Sidor

tisdag 22 januari 2013

Pippi på fåglar...


Ledighet får en att bli kreativ...

Som på jullovet när jag hade (egen-) tid att sitta och leka och skapa vid datorn... 
Plötsligt återupptäckte jag mina grafiska formgivarkunskaper, (som legat i träda i många år...)
och tyckte att det var roligt att skapa mönster igen...

fågelschablon, textiltryck
Inspirerad av alla fåglarna utanför, vid Farfars fågelbord, kom denna lilla teckning till.



Efter lite pysslande hamnade mina kvittrande vänner på en linnekudde som nu pryder kökssoffan!
Det är allt bra med lite ledig tid ibland...

♥ 



5 kommentarer:

Pia Gustafsson sa...

Så fint! Tänk vad du kan. Jag önskar jag vore så där duktig. Kraaaaam Pia

katha´s kortmakeri sa...

Kreativitet leder till fina saker.
Ha en bra kväll.
Kram Katha

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Superfin kudde! Du är så kreativ. Kram Victoria

Rosa i huset i vitt sa...

kikar in och önskar dig en trevlig helg
Kram Rosa

Anna sa...

Så fint och stilrent!
Me like!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...