Sidor

fredag 11 januari 2013

Mera DIY!

Och mera strandfynd!

Otaliga är väl de musselskal som dottern och jag samlat på våra strandpromenader!
Det går ju liksom inte att komma tomhänt hem när man bor i en natur fylld med skatter!

DIY, musselskal, snäckljus, musselljus

Under julledigheten passade jag på att förvandla några av musselskalen till små ljus.
Hade ljusmassa hemma som jag smälte och hällde i skalen. Lite pilligt att få veken att stanna 
på plats men till slut gick det.

DIY, musselskal, snäckljus, musselljus

Just nu gör de sig fint på vårt matbord, men jag tänker mig att de kan passa på 
uteplatsen under sena sommarkvällar likaväl.

Passar på att önska er en fin fredagkväll!

 

7 kommentarer:

Pia Gustafsson sa...

Hoppsan! Vad fint! Jag som kastade alla skalen idag... Kraaaaam Pia

millandante sa...

Fint!!


Kram och trevlig helg:)

Rapport till Vänfors sa...

Så enkelt och fint. Gäller att hitta de där små sakerna som inte kostar något men som ändå kan slå designprylar med hästlängder. Mitt Rostiga "fat" hittade jag härom dagen 100 meter ovanför vårt hus i skogen. Det och en massa annat gratis och skruttigt men i mina ögon vackert och användbart.
Kram Annika

Maria- Wikers Liv sa...

Du är så himla påhittig! Kreativ och duktig!
Trevlighelg!
Kram /Maria

Home2tiny sa...

Mysigt o fint, säger hej innan jag kikar vidare i din härliga blogg. Ha en skön fredagskväll. Kramisar Tina

Hemma på Sjuan sa...

Vilken idé, duktig du är!!
Ha en fin helg, kram kram

Rosa i huset i vitt sa...

Så vackert sken det blev
kram Rosa

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...