Sidor

torsdag 17 januari 2013

Krispigt vintervitt

Inte direkt mitt favorittema!


De flesta av er vet ju vad jag tycker om vinter och snö... Men vad gör man inte när Fabriken har detta som tema! Som tur är ligger det inte så mycket snö kvar här ute, så det får bli inomhusbilder istället.



 Det mest vintervita i mitt hem just nu är den underbara temuggen som jag fick av maken i julklapp och mina vita ljusstakar. Den här tiden på året tycker jag är vilsam. Lite långsamt tempo nu efter alla helger och man går liksom bara och väntar. Passar på att sitta inne och mysa, dricka varmt och bläddra i inspirerande böcker och tidningar. Planerar för våren.


Just dessa bilder representerar ganska väl min känsla av den här sidan vintern. 
Inomhus. Vitt och vilsamt. Stilla...

♥ 

8 kommentarer:

Maria- Wikers Liv sa...

Låter skönt! Inohus, vitt, vilsamt, stilla.... :)
Skriver under på det ;)
Kram /Maria

Johanna / Fru form o fix sa...

Fina bilder! Och visst går början av året i en helt annan takt än för bara några veckor sedan och det är skönt!

Hemma på Sjuan sa...

Vad fina bilder du visar! Jag gillar vintern när den är som den ska... Men visst längtar jag efter våren ibland :)
Ha en fin torsdag, kram Suss

Marias Hörna - Njut av livet ♥ sa...

Härligt!
Undebara bilder du bjuder på.
Önskar dig en fin torsdag nu från Maria

Rosa i huset i vitt sa...

Fina bilder..
ha en bra kväll och en trevlig helg
kram Rosa

Borgmästaren sa...

Väl illustrerat tema. Dina bilder speglar verkligen ro och lugn.

Camilla/ Rufft och Sött sa...

Hej hej igen fina du!
Jadu, vi är lika även när det gäller vintern du och jag! Vad kul med Signerat-butiken, vad duktig du är!!
Nu hoppas jag på en mild härlig vår, eller vad säger du?!
Stora kramar från mig!

A House With A View sa...

Åååh vilken ljuvlig kopp, vill också ha:)) Vackra inomhus-foton från dig! Ja luften har gått ur mig också faktiskt just nu, har inte kommit igång med något särskilt här hemma vilket ju är gaaaaanska ovanligt för att vara jag, hihi.

Önskar dig en finfin söndag!

Kraaaaaaaaaaam aka

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...