Sidor

söndag 6 januari 2013

IKEA-fynd = DIY möbel, del 1

Ett riktigt fynd!

DIY

Gjorde jag på stora varuhuset strax efter jul!
De hade ju sålt mängder av flaskor med äppelmust, och nu slumpade de bort trälådorna 
till dessa i fyndhörnan. Köpte en (ångrar så att jag inte tog fler, men bilen var full...).
Har en liten plan om vad jag skall använda den till. Vågar ni gissa? Kanske tänker om ifall jag får 
något riktigt bra tips från er...


Än så länge så har vår katt lagt beslag på den och tycker den är en toppen utsiktsplats!




PS!
Titta in i butiken, nu rear jag alla vinterprodukter! 
Nytt "vårigt" skall in och mitt sybord är fyllt med nya projekt...



 

5 kommentarer:

Maria- Wikers Liv sa...

Sådana där fynd vill jag också göra!!! ;) :)
Nä, kan inte gissa vad du ska göra med den, men det blir säkert något snyggt och smart! Fotpall, kanske... ? ;)
Ha en fortsatt fin söndag!
Kram /Maria

la petite perle sa...

hej svejs :)
vad fint du har det hos dig och inne på din blogg :)
kika gärna in hos mig :)

.la petite perle

Rosa i huset i vitt sa...

Vill också ha såna fina fynd
kram Rosa

Rapport till Vänfors sa...

Men gud vilken ljuvligt söt katt. Den lilla nosen vill man bara pussa:)
Ser nästan ut som äppellådor, vilket fynd. Själv lyckades jag hugga en gammal äppellåda på Hamstern innan jul. Hade funnits massor så jag gick och värkte lite men bestämde mig extremt snabbt sedan Ernstuslingen hade med såna i ett av sina julprogram.
Ska bli spännande att se vad du hittar på med din. Du brukar få till det så himla fint med dina pall och brädprojekt.
Kram Annika

millandante sa...

Åh så bra av Ikea att sälja ut dem! Blir nyfiken på vad det ska bli... om nu sötnosen tillåter att du tar tillbaka den;)

Kram

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...