Sidor

måndagen den 14:e januari 2013

Björnbärssnår i köket!

Men inte taggigt!

Utan väldigt mjukt och mysigt!
Har knåpat ihop lite nytt både till mitt eget kök och till butiken.
Kuddar och bordstabletter med ett läckert björnbärstryck.

linnekudde

bordstablett i linne


Ja, ni vet ju att jag längtar efter vår och sommar och när jag häromdagen gjorde en 
smoothie på sommarens skörd av björnbär så kunde jag inte stå emot längre!
Hade tänkt att låta detta tyg få ligga kvar på hyllan ett tag till men nu kändes det plötsligt rätt.

Kuddfodral och tabletter i 2-pack finns nu i Signerat-butiken!


kuddfodral, linnekudde



Önskar er alla en fin start på veckan!

♥ 

2 kommentarer:

Pia Gustafsson sa...

Vilket fint tyg. Jag gillar björnbär i alla former. Snyggt jobbat! Kraaaam Pia

Ita sa...

Åh vilken mysig blogg. Och vilken otroligt vacker sjal du gjort. Jag var tidigare med i Signerat men huserar numera på Nordic Design. Kommer tillbaka till din mysiga blogg. Ha en fortsatt fin vecka.

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...