Sidor

onsdag 12 december 2012

Två Små Hus design!


Japp, det är namnet!

På mitt nya hobbyprojekt...



Det har ju kliat lite i fingrarna på mig sedan jag avvecklade min silversmyckesfirma och många designidéer har ploppat upp sedan dess. En del har arkiverats direkt och en del har blivit verklighet.

Under Två små Hus design kommer jag lite då och då att presentera inredningsdetaljer 
och accessoarer som finns att köpa i min butik hos Signerat.se. 

Det kommer att bli lite stickat, lite textil och lite ljuskällor i naturliga material. Får jag som jag vill (och om jag orkar och har lust!) så kommer det i framtiden att bli en och annan liten möbel också… 
Helt enkelt accessoarer för dig och ditt hem!

Stilen blir som allt annat jag gillar; rustikt och naturmaterial! Allt är formgivet och skapat för hand och oftast i endast ett exemplar. Två små Hus design kommer att bedrivas som ett rent hobbyprojekt, lustfyllt och kravlöst – och bara för att det är kul med skapande!

De första produkterna att presenteras är härliga handledsvärmare och mössor i ljuvliga ullgarner! Ett julklappstips till vänner eller till dig själv. Själv har jag gärna mina handledsvärmare på kontoret lite kyligare dagar, skönt att ha när man sitter vid datorn! Garnerna är ren ull, alpacka eller mohair och dekorerade med virkade blommor och pärlor, alla skiljer sig lite från varandra. 

I butiken hos Signerat.se lägger jag upp nya produkter efterhand. Där är smidigt att handla, du betalar med kort eller mot faktura och priserna inkluderar alltid frakt!

Hjärtligt välkomna in i min, (ännu så länge), lilla, lilla butik!

 

5 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Vad roligt!
Spännande med något eget! Duktig du är!
Kram Suss

Maria- Wikers Liv sa...

Åh, så kul! Grattis! Jättefina saker!
Undrar om det kanske vore en form för mig med, att sälja där? ;) Ska kanske kollas upp! ;)
Kram /Maria

Pia Gustafsson sa...

Vad kul! Fina saker och Grattis.. Kraaam Pia

Maria- Wikers Liv sa...

Ja, jag tänkte på både mina kuddar, förkläden men även mina smycken ;) Ska kolla vidare :) Tack för svaret :) Och tack för dina fina ord om vårt hem.
Kram /Maria

Sanne sa...

Jättefina! :o)

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...