Sidor

lördag 29 december 2012

Nytt i butiken!


Kylan fortsätter!

Och därför passar det väl bra med lite nya värmande produkter i min Signerat-butik!
Vetevärmare, snygga nog att ligga framme, till både barn och vuxen!




De första modellerna är i min favoritfärg lila, men fler färger är på väg. Lite vårlika pasteller är vad jag längtar efter just nu och planerar att ta in. Tyget är 100% linne och fyllningen ekologiskt helt vete. Mönstret är handtryckt spetsmönster. Nu kämpar vi emot kylan och vintern med alla medel!

Direktlänk till butiken hittar du här:


 

4 kommentarer:

Maria- Wikers Liv sa...

Du har sååå mycket fint! Funderar på ett par handledsvärmare, men kan inte bestämma mig för vilken färg ;)
Kram/Maria

A House With A View sa...

Ja guuuud så skönt!!! Värme gör ju jättemycket för överarbetade muskler!!!!

Kraaaaam aka

House number 11 sa...

Så underbara! Jag använder min vetevärmare mycket! Kanske dags för en ny!?
Kram Jenny

Industri house sa...

Så fina vetevärmare!! Duktig du är:) Tack för alla värmande ord du skriver:) Hoppas ni har det bra! Och så vill jag önska er ett riktigt GOTT NYTT ÅR!! Kram jessica

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...