Sidor

lördag 15 december 2012

Ledig eftermiddag!

Hela eftermiddagen och kvällen helt för mig själv!



Både mannen och dottern är iväg på var sitt håll och jag har huset för mig själv. Först av allt blir det en stund vid köksbordet, med nya frökatalogen från Impecta och en god Crema Intensivo i favoritmuggen.

Vilken inspiration jag får till vårens odlingar! Svårt att föreställa sig köksträdgården nu bara, 
med ett tjockt lager snö över allting! Nu skall jag bläddra, drömma och planera...


 

7 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

kikar in och önskar dig en bra advent
kram Rosa

Pia Gustafsson sa...

Va??? Har den kommit redan. Jag ska gå ut på nätet och beställa hem. Kraaam Pia

Ewa`s Galleri sa...

Roligt att få drömma o fantisera om våren
Vilka fina bilder i ditt förra inlägg gillar den lila soffan och bordet fantastiskt fint
Ha en riktigt skön söndag

På landet vid havet sa...

Mysigt! Tack för titten och den fina kommentaren på min blogg!
Kram Mia

maria sälg sa...

Hejsan
Kan du inte berätta hur du har gjort ditt vardagsrumsbord?
Gillar din blogg otroligt mycket, den ger mig inspiration i massor! :)

Anna sa...

Naturens skönhet
är obeskrivlig.
Kung Bore har målat allt
i silver och guld.

Jag vandrar
genom vinterlandet.
Snön knarrar
under mina fötter

Gnistrande pärlor
pyntar trädet
Och jag får njuta
alldeles gratis.

Kylan biter
I mina kinder.
Solen står lågt
och värmer inte.

Frusna händer,
frusna fötter
men tankarna på vänner
ger mig värme i hjärtat!

En riktigt god jul till dig och de dina önskar jag dig från ett vintrigt Gotland!

Anonym sa...

hej. Elsker din fine kop med hjertet - kan den købes på nettet?
Julehilsner fra Gitte, Danmark :)

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...