Sidor

lördag 22 december 2012

En veckas dvala!

Japp!



Då har jag testat, för första gången på säkert 20 år, en ordentlig maginfluensa - så nu behöver jag inte pröva det igen! En hel vecka som bara försvann så där riktigt olämpligt precis i slutspurten inför jul, både hemma och på jobbet. Senaste dagarna har jag mest tassat omkring här hemma och försökt hitta någon slags julstämning. Planera julmaten har inte heller känts så där himla kul just i år...

Blir i alla fall glad varje gång jag tittar på vårt finaste lilla julpynt, de små stentomtarna på grenen, som dottern gjorde när hon gick i första klass. Även om hon protesterar mer och mer högljutt för varje år som jag ställer fram den, så är den mitt allra käraste lilla pynt, så hon lär inte slippa den :-).



 

7 kommentarer:

PIAZZAN sa...

ljuvligt !!

hoppas du frisknar till ordentligt nu ..är själv halvkrasslig men med lite alvedon ska det nog gå.

Önskar dig en fin Jul.

Kram

Pernilla

Pia Gustafsson sa...

Klart att de små stentomtarna ska fåvara framme. Supergulliga. Ha en God Jul och stor julkram/ Pia

Rapport till Vänfors sa...

Önskar dig och din familj en frisk god jul.
Kram Annika

Norr om Köpenhamn sa...

Stackars dig :( Hoppas att du mår bättre nu och kan njuta av julledighet!
Önskar dig en riktigt God Jul o Gott Nytt År :))
Varma kramar
Ulrika

A House With A View sa...

Jättesött pynt:)))) Usch inget kul med magflunsa, urk... Hoppas du är återställd nu!

Önskar dig en riktigt God Jul!

Kraaaaaaaaaaam aka

Rosa i huset i vitt sa...

GOD JUL
kram rosa

Ika sa...

God Jul!!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...