Sidor

söndag 4 november 2012

Söndagsbilden - ny kamera!


Min nya kärlek!

Heter just nu Nikon D90, nyinförskaffad för ett par dagar sedan.
 Visserligen något begagnad men ändå milsvida bättre än min gamla nybörjarkamera. 
Så nu sitter jag här denna söndag och plöjer igenom manualer och försöker lära mig alla nya finesser!


Förutom nya kameran så är det ett annat projekt som upptar en del av min tid just nu, ett hantverks/design-projekt som jag gått och klurat på en längre tid. Kanske, kanske, om allt känns rätt så kan det hamna här på bloggen i form av en liten butik. Jag funderar nog ett tag till och låter magkänslan styra... 
Blir det något av så blir ni de första som får veta!

Vill ni se vad andra på Fabriken pysslar med denna söndag så titta in här!

♥ 

7 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Grattis till din nya kamera...låter spännande med ett projekt
kram Rosa

Kamomilla sa...

Grattis! och mycken fotoglädje!

millandante sa...

Åh va spännande!!!! Jag blir så nyfiken och glad! Jag går verkligen igång på när andra får idéer som förverkligas, heja dig!! Och jag hoppas du kan berätta snaaart!! Ett tips är ju sedan att skaffa butik hos Signerat, jag tycker det fungerar toppen. Men som sagt, magkänslan först, all lycka till!! Och grattis till nya kameran! :):) Kram

Pia Gustafsson sa...

Lycka till med din nya kamera, förstår att du är glad. Spännande med dina planer.. Kraaaaam Pia

lilla.u sa...

lyckans ost. måste köpa mig en ny kamera jag också, för att gå vidare ...
känns den bra?

skön söndag, u

Camilla/ Rufft och Sött sa...

Kul med ny kamera! Och nu blir jag nyfiken, JÄTTENYFIKEN!!
Tack för ritningen du mailade, du är ju ett proffs i jämförelse med mig haha!!
Ha det jättebra!
Kram Camilla

Rapport till Vänfors sa...

Oj, spännande:) Håller tummarna på att magkänslan pratar högt. Härligt med en ny kamera men brukar vara ett jäkla mickel innan man luskat ut alla små finesser och trix.
Kram Annika

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...