Sidor

tisdag 6 november 2012

Naturlig inredning

Ta in skogen i huset?


Ju närmare vinter och jul vi kommer, desto mer sug får jag efter material från naturen i inredningen.
Som tur är har vi en hel skog utanför att hämta in inspiration ifrån. Kanske är det ett lugn eller en trygghet i dessa material som gör att jag tycker om dem? Hur som helst så verkar det vara en trend som håller i sig, inte bara hemma hos mig, så jag fortsätter väl att plocka in träd och pinnar ett tag till!


 Inspirationsbilden här ovan kommer från Zalando, som förutom kläder och skor även har ett 
stort sortiment av inredning.


I mitt vardagsrum.



Ha en skön eftermiddag i höstrusket!


 

6 kommentarer:

Rapport till Vänfors sa...

Vilken skål...är den gammal? Hade gärna velat höra den berätta sin historia.
Kram Annika

Anna sa...

Snyggt med björkstammarna tycker jag! Naturen är en fantastisk inspirationskälla!

Maria- Wikers Liv sa...

Så mysigt! :)
Läste reportaget om er och ert hus i tidningen :)
Vi är också inne på vårt tredje hus (ett 30-talshus som vi renoverade, ett "kataloghus" som vi byggde nytt och nu det vi ritat och byggt själva) och håller med om att man bhöver gå igenom några hus innan man får till det som man vill ha det ;)

Kram /Maria

Pia Gustafsson sa...

Snyggt! Det passar där hos er. Kraaaam Pia

Camilla/ Rufft och Sött sa...

Halloj i stugan!
Tur med snälla makar, hihi!
Jag blir "makelös" i drygt fem veckor, buhu! Han åker norrut för att jobba i drygt två månader, men om fem veckor åker vi resterande upp också och blir där uppe i fyra veckor. Ska bli så härligt att träffa alla!
Storkramen!
Hälsa!

Carita Liljendahl sa...

Ja, så som tidigare sagt - naturliga material är så vackra. Du har också förmågan att lyfta fram dem i inredningen!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...