Sidor

torsdag 22 november 2012

Glöggfest!

Fabrikens glöggfest är i full gång!


Många av Fabriksmedlemmarna har samlats till en glöggfest på distans ikväll!
Så här ser det ut hemma hos mig nu. Ganska spartanskt och enkelt, den vackra flaskan med 
årets glögg från Blossa får stå i centrum och ta all glans. 




I år tror jag att julen kommer att gå just i de här färgerna hemma hos oss: natur och vitt. 
Det nya matbordet som kom på plats igår får sätta tonen helt enkelt. 
Mer bilder kommer på bordet, jag är helt förälskad...

Skål på er!

 

8 kommentarer:

Pia Gustafsson sa...

Gillar också vitt och natur i år. Mysiga glöggmuggar du har. Kram Pia

PIAZZAN sa...

jösses vad man sprungit på glöggfest här inne idag..*skrattar..och försäljningschefen på Blossa måste jubla över alla flaskor man ser på bloggarna...*skrattar..

kram och det där bordet ser jag mer än gärna mer av

Norr om Köpenhamn sa...

Den nya glöggen står allt och väntar på oss också. Spännande smak i år tycker jag!!
Det lilla man ser av bordet ser riktigt fint ut.....vill se mer ;o)

Tack för din gulliga kommentar. Det är sånt som gör att man vågar satsa :)))

Bästaste helgen!!
Kram
Ulrika

Rosa i huset i vitt sa...

Bra att årets glögg flaska är vit så man kan ha den framme tycker jag ..
ha en trevlig helg
kram Rosa

House number 11 sa...

Stämningsfullt!
Kram Jenny

Hemma på Sjuan sa...

Har inte smakat den där glöggen än men flaskan är snygg!
Så mysigt hemma hos dig!
Snart är det dags för pyntet ;)
Ha en fin helg, kram Suss

Queen of Kammebornia sa...

Mmm, vad god den är med ingefära!

Camilla/ Rufft och Sött sa...

Hej vännen!
Jodu, lite tomt är det här hemma, telefonen går varm kan jag säga! (från båda håll) Men lite kul är det att verkligen känna hur mycket man saknar varandra.
Vad duktig du är! Visst är det konstigt att man kan behöva en riktig spark därbak för att upptäcka nya intressen. En spark i form av utbrändhet är ju mindre kul, men ändock en spark...
Blir kul att se din adventsstake då! Ha det bra! Kram Camilla

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...