Sidor

söndag 28 oktober 2012

Sunday in Hyde Park!

Söndagsbilden

Togs för exakt en vecka sedan under en härlig höstpromenad i Londons Hyde Park.
Lagom kallt och till och med en sol som försökte leta sig igenom det typiskt brittiska diset!
På min väg in mot centrum stötte jag på den här otroliga statyn i koppar av ett gigantiskt hästhuvud.





Glad att jag tog bilden på väg in mot stan, för på hemvägen var platsen full av 
demonstranter och polisbussar och det fanns ingen möjlighet till fotografering!

Se vad mina Fabrikskollegor haft för sig som söndagsnöje här!


 

5 kommentarer:

evalevabo sa...

Så fint ni har det. Kanon snyggt. Vi var med i Plaza för nåt år sedan. Läcker blogg. Kommer tillbaka.
Ha det fint
Eva

Rapport till Vänfors sa...

Fantastisk staty...hade kunnat ha den i trädgården, fast kanske något mindre:)
Kram Annika

Rosa i huset i vitt sa...

så vacker...
Kram Rosa

Camillha sa...

Hej!
Är det du som står vid diskbänken med den fina.... klänningen/koftan eller vad det kan heta! Den är så fin!
http://mylovelythings.blogspot.se/2012/10/personligt-hus.html
Får man fråga var du köpt den??

Jo, jag gillar din blogg också! Helt klart! Blir helt salig av att titta runt i så fina hus.
TACK för att du delar med dej av ert!
Camillha i Sala.

Tulipa sa...

Vad mäktig den var...

Kul att du gillade de fina muggarna från Rif!

Fortsatt skön helg!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...