Sidor

torsdag 13 september 2012

Torsdagstema Fabriken - Hallen


Efter ett bryskt uppvaknande att Fabriken återigen äntligen kört igång var det bara att 
hastigt och lustigt att sätta igång med första torsdagstemat!

Eftersom min egen hall just nu är ett katastrofområde och byggplats, (stor hall är inte alltid lika 
med praktisk, men det skall bli ändring på den saken!) så bjuder jag istället på bilder från ett stylingjobb 
jag och en kollega gjorde på jobbet i vårt visningshus förra veckan.


En ganska stor hall men med flera dörrar som gör den svår att möblera. 
Vår uppgift var dock inte att göra den praktisk utan bara att det skulle se mysigt ut på bild!
Håll tillgodo med bilder på ett par olika varianter vi gjorde, lite olika men alla med en lite höstig känsla.





Det mesta av rekvisitan fick vi låna av gulliga Fia på Caesars Hem i Åsa. Vilken fröjd att gå in i en 
inredningsbutik och bara plocka till sig allt man ville!! Om ni inte har vägarna förbi Åsa så titta istället in i 
hennes webbutik, massor av fina saker som man bara vill ha!




Under hösten hoppas jag få återkomma med bilder på min egen hall, en 3 meter hög stalldörr (!) är 
planerad som skjutdörr mellan barnavdelningen och entrén, tur att både maken och vår snickare är försedda 
med öppna sinnen...

Gå gärna in på Fabriken och titta på flera andra bidrag!

 

8 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Så fint ni har gjort på de olika bilderna!!
Ser fram emot att få se er hall med stalldörren!

Kram Suss

Fru Martinsson sa...

Jättefint!! Tänk om man hade en så vacker hall, min skulle definitivt behövas piffas upp!

Tina sa...

Hej du!
Visst är det kul att ändra om i hallen, det gör jag ofta!
Vilket väder..huwa!

Trevlig helg!

Rosa i huset i vitt sa...

jättefin helg
kram Rosa

Mina drömmars hus sa...

Härliga hallbilder.
Önskar dig en fin helg.
Kram
AC

Rapport till Vänfors sa...

Vilken underbar hall...lika stor som halva mitt hus:)
Lyckos dig som får göra sånt på jobbet.
Kram Annika

Ika sa...

Låter snyggt att ta in något utifrån som har andra storlekar än vanlig inreedning.

A House With A View sa...

Guuud så himla fräscha stilar!!! Gillar den fina ljushållaren på väggen och sååå snyggt med äppelkorgen på golvet!! Trodde först att det var en lila kudde med pälskant på första bilden och det hade inte varit så dumt:))))

Kraaaaaaaaaaaaam aka

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...