Sidor

torsdag 27 september 2012

Belysning

Torsdagstema hos Fabriken!


Denna gång handlar det om belysning, något av det jag tycker är svårast med inredning. Får liksom aldrig till det riktigt och har definitivt inte så många belysningspunkter i varje rum som proffsen anser att man skall ha!
Däremot är jag en fena på att hitta på mysbelysningar och sådana börjar fylla mitt hem nu när höstmörkret faller. Mitt bidrag får därför bli levande belysning, inspirerade av naturen och samtliga är DIY-projekt.

Gjorda av drivvedsklossar hittade på stranden.

Glaslykta med pinnar från skogen.

Gammalt träfat från svärföräldrarna fick nytt liv med ljushållare.

Titta in på Fabriken och se vilka ljusa idéer mina fabrikskollegor bidragit med!



 

8 kommentarer:

Tina sa...

När man kollar vad experterna tycker så blir det ju uppåt hundra ljuspunkter i ett rum.
Men de kanske vill sälja in, huvudsaken är att man är nöjd själv...

kram

Pia Gustafsson sa...

Vad fina ljushållare du gjort. Jättemysiga. Kram Pia

Queen of Kammebornia sa...

Det är härligt med levande ljus, här går det åt många ljus och värmeljus på kvällarna :)

Queen of Kammebornia sa...

Det är härligt med levande ljus, här går det åt många ljus och värmeljus på kvällarna :)

Life's Silverlining and I sa...

Vilka fina ljusideer! Älskar när man plockar in naturen. Kram Nilla

Rosa i huset i vitt sa...

Mysigt med levande ljus och stämningsfullt tycker jag
kram Rosa

Maria- Wikers Liv sa...

Jättefin mysbelysning, ni har!
Kram /Maria

Tina sa...

Jag har inte kollat med honom på länge men på Blocket finns det. Kollade nyss..

Lycka till!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...