Sidor

fredag 17 augusti 2012

Nyröjt i arbetsrummet!

Hej!

Ett rejält röj i arbetsrummet behövdes för att överhuvudtaget hitta bordsskivan!
Så här ser det ut för stunden - men snart blir det förändring även här. Bordsskivan ska så småningom bli sänggavel i vårt sovrum och en mindre skiva flyttar in hit. En gästsäng åker också in, och det gamla datorskåpet från IKEA (som är så fult att det inte ens fastnade på bilden!!) åker ut!

Lite hyllor med praktisk förvaring behöver jag också, och plats för symaskinen inför ett nytt litet projekt. 
Blir nog till att göra ett besök på stora varuhuset framöver...




Gillar hur morgonsolen silar in genom fönstret i arbetsrummet och skapar fina silhuetter på väggarna!
Ett rum att inspireras och skapa i!



♥ 

9 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Visst behöver man röja upp ibland ..
önskar dig en trevlig
helg
Kram Rosa

Pia Gustafsson sa...

Härligt med lite rensning i mellanåt. Det ser bra ut fast det inte är klart ännu, ska det bli ny sänggavel alltså?

Hemma på Sjuan sa...

Skönt att få röja upp ibland! Nu har ni ett ju ett fint arbetsrum. Härligt med solstrålarna som skiner in.
Ha en fin helg! Kram Suss

Tina sa...

Visst är det kul att kunna börja om från scratch, det finns ju så mycket snygga saker nu! Lampor, skrivbordsmaterial mm..

kramkram

Industri house sa...

Visst är det gott att få röja bort en massa saker ibland!och sedan fylla på med lite nytt!Härligt rum du har där. Kram på dig!jessica.

Kamomilla sa...

Oj, önskar jag fick lite röjarenergi jag också!!

Hege Sletsjøe Morris sa...

Herlige bilder. Her er det ofte forandring også.. :) ha en fin ny uke! klem Hege

Camilla/Rufft och Sött sa...

Så snyggt du får det! Pyssel/arbetsrummet här är sååå fullt med grejer, jag skulle behöva minst ett till!
Jag har mailat dig!
Kram!

Camilla/Rufft och Sött sa...

Hej igen! Ser just att mailet jag skickade dig inte kom fram, är det adressen som står på bloggen?
Jag undrade om ni vet om det blir till att sova i Simrishamn på fredag och om ni vill käka middag hos oss i så fall? Go natt!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...