Sidor

torsdag 23 augusti 2012

Bilder från ett fotojobb

En inte helt vanlig dag på jobbet...

Förra veckan var jag ute och fotograferade tomter för jobbets räkning. Vi har ett mycket spännande tomtprojekt just nu i samarbete med Ugglarps Grönt/Matens Hus i Falkenberg. Här skall 20-talet hus byggas på fantastiska tomter med fri sikt över havet. Gissa om jag trivdes när jag fick mysa omkring med kameran bland alla odlingarna! Jag tror att jag räknade till 15-20 olika sorters morötter i alla möjliga färger! Något för min lilla köksträdgård därhemma...

Håll tillgodo med lite bilder från dagen. 








I morgon bär det av på en liten minisemester, Österlen och Blekinge. Bara åka runt och mysa, äta gott och bo på hotell. Och så skall jag träffa en go bloggväninna nere i Simrishamn, skall bli så kul!
Kameran åker med mig på resan såklart!

Trevlig helg!

 

10 kommentarer:

Pia Gustafsson sa...

Vilket toppenjobb! Så fina bilder och vilka odlingar. Är avundsjuk på din sem. det är ju så underbart i sydsverige och Österlen... Ha det så himla skönt och glöm inte att köpa en krabba när du kommer hem. Kram Pia

Camilla/Rufft och Sött sa...

Oj oj, ser inte ut att vara dumt att bygga däromkring!
Jag ska lägga mig och fundera ut middag (men det är maken som älskar matlagning så det blir nog han som kockar, jag är bara hans medhjälpare!)Ni är sååå välkomna!!
Kramen!

House number 11 sa...

Vilka finfina bilder!
Önskar er en härlig helg i Skåne!
Kram Jenny

Ika sa...

Låter härligt med en minisemester.

Industri house sa...

Så mysigt där ser ut! Hoppas ni hade det bra på eran lilla mini-semester:) Härligt att få komma ut lite. Ha det gott!kram jessica.

Anna sa...

Ojoj, vilka härliga bilder du bjuder! Ser så mysigt ut!
Härligt med en liten minisemester!

Kramar från Gotland!

Camilla/Rufft och Sött sa...

Hej hej så här på lördagkväll!!
Är så nyfiken på hur er helg fortsatte! Ringer dig någon kväll.
Vi har haft en riktig skitvecka faktiskt. Träffade en läkare som lyckades ta framtidtron från oss fullständigt, men nu försöker vi gå vidare. Det var så kul att träffa er, det tycker både jag och maken! Önskar verkligen att ni bodde närmare!
Ha det bra och hälsa med dig!
Kram!

A House With A View sa...

Men gud så vackra foton!! Det måste ju bli lite av ett paradis på jorden att få en tomt i den miljön!!!! Härlig snäckbild!

Kraaaaaaaaaaaaaam aka

Rapport till Vänfors sa...

Tvättsäckarna finns på Kvibergs överskottslager i Göteborg. Andra våningen och rummet längst in. 90 kronor styck. Var där i torsdags och då fanns det massor:)
Kram Annika

Rapport till Vänfors sa...

Men, glömde ju kommentera ditt inlägg. Så himla vackra bilder. Verkar som om du har ett toppen jobb. Jag hade i alla fall varit nöjd:)
Kram igen.

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...