Sidor

onsdag 20 juni 2012

En halv lastpall...

Kan man använda till så mycket!

Jag plockade in den skruttigaste pallen på gården och kapade till den till lagom storlek.
Lite sandpapper och och en hel del vit färg så blev det en bokhylla för mina kokböcker i köket!
Tyckte det saknades något så GPS-koordinaterna för tomten hamnade där också, matchar till alla övriga siffror i köket...

På bänken under står nyplockade lupiner och en keramikskål som fick följa med mig hem från Karpathos förra veckan. Har ni inte varit på denna lilla grekiska pärla, så åk dit! En ganska orörd underbar liten ö som kantas av paradisstränder i små hemliga vikar...




  





Fick en utmaning av Pia med bloggen, Hem ljuva hem för ett tag sedan. 
I nästa inlägg kommer jag att besvara dessa frågor...

Önskar er alla en riktigt skön kväll och tack för alla fina kommentarer om mitt planteringsbord!!




 

19 kommentarer:

Industri house sa...

En alldeles underbar bokhylla för kokböckerna! Charmig som bara den :) Ha en härlig midsommarafton, kram jessica.

Kamomilla sa...

Kul ide´och supersnyggt utförande!!

Tina sa...

Superfiffigt, snyggt med siffrorna!
Jag har lastpallar liggandes i trädgården men har inte listat ut vad det ska bli av dem ännu!

Trevlig midsommar o kram!

Camilla/Rufft och Sött sa...

Men så snyggt det blev, tänk vad mycket man kan använda lastpallar till!
I ungdomens dagar båtluffade vi ofta i Grekland, har kommit på mig med att längta tillbaks dit mer och mer.
Ha det bra och kram från mig!

Rosa i huset i vitt sa...

Så snyggt det kan bli av en lastpall

Önskar dig en härlig Midsommar
Kram Rosa

Helena - ullvi32 sa...

Skitsnyggt rent ut sagt, älskar lastpallar :)
Och jag såg ditt planteringsbord så tack för tips och inspiration, min man är ju plåtslagare så han kan fixa plåtbiten åt mig. Hmm sen får vi om han får snickra ihop den åt mig oxå hihi.
Trevlig midsommar!!
kram Helena

Hege Sletsjøe Morris sa...

oj så fin den ble! De er så flink. ha en fin kveld klem Hege

Norr om Köpenhamn sa...

Ååååh så läckert det blev med lastpall på väggen...me like ;)
Hade jag bara haft fler tomma väggar i köket, så hade jag velat ha en tallrikshylla full med kokböcker. Men har man inte mer plats, så kan det vara lite knivigt att skaffa sig det ;o)

Önskar dig en underbar Midsommar och tack gulliga för alla fina kommentarer hos mig :)
Kraaaam
Ulrika

Ika sa...

Jag hade gärna tagit in en lastpall med fast som bord. Sambon är inte riktigt med på noterna så jag få sukta vidare. Roligt att du hittat ännu ett användningsområde för en lastpall. Snyggt!

Johanna sa...

Hej!
Första gången jag hittar hit-vilken toppnidé med lastpallen,ursnyggt!
Varm hälsn Johanna :_)

millandante sa...

Så fiffigt och så snyggt!!!
Och wow vad jag gillar din nya header!

Kram kram

Rapport till Vänfors sa...

Så smart och enkelt. Gillar ditt sätt att använda olika "siffror" som hör till er tomt:) Jättefina bilder också, ser så fräscht ut.
Kram Annika

Camilla sa...

gud va snyggt!! du e ju jätte duktig :)

Anna sa...

Vilken rolig idé! Så fint det blev! Kramen!

House number 11 sa...

Så otroligt fiffigt! Så snyggt det blev!
Kram Jenny

my white mess sa...

Superfin! Jag blir helt galen när jag ser så snygga grejor.
Kram Malin

Camilla/Rufft och Sött sa...

Hej Susanne!
Nix pix, inget nytt på husfronten! Den här kommunen är känd för att vara segare än seg och det verkar stämma! Väntar fortfarande på förhandsbeskedet.
Hoppas du haft en bra sista dag innan semestern, njut riktigt ikväll nu.
Vi hörs!
kram

Camilla/Rufft och Sött sa...

Skönta att inte göra så mycket.
Jag sitter och jagar företag som inte kan betala fakturor i tid, blir så irriterad!!!
Tur att solen skiner, får ta en tur ut senare.
Ha de gott!
Kram

Petra-Lantlig Charm sa...

Vad duktig du är!! Fiffigt och skitsnyggt!! Vill me ha :))

Kramis

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...