Sidor

tisdag 29 maj 2012

Tid...

Just nu går tiden så fort!

Jag hinner inte blogga, hinner inte läsa era andras bloggar, har så mycket jag vill göra 
i trädgården, och i huset, och projekt jag vill dra igång, och så vill jag fota och...
Och så vill mina kollegor se mig lite då och då också!

Skulle behöva några extra timmar per dygn för nu är det så mycket roligt som händer, 
både på jobbet och privat. Men jag tar mig tid att njuta i trädgården och naturen - det tummar jag inte på! Och tids nog hinner jag göra fler inlägg också och visa er allt jag håller på med!



Jag låter min vackra katt, Kiwi, symbolisera lite hur jag känner mig just nu! Inte bryr hon sig om vad 
klockan är inte, hon låter dagsljuset styra sina rutiner! Tänk om man ändå vore katt...

Må så gott!

 

7 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Låter spännande med de du håller på med... Jag håller med om att dygnen är för korta.
Kram Suss

Maria- Wikers Liv sa...

Visst vill man ha fler timmar på dygnet, denna tid på året...
Ser fram emot att se vad du håller på med ,)
Kram / Maria

Pia Gustafsson sa...

Ja du timmarna räcker inte till allt man vill och inte orken heller. Vi gör så gott vi kan, eller hur? kRAM pIA

Rapport till Vänfors sa...

Visst är det så, tiden räcker inte till även om dagarna är långa. Tror vi har mycket att ta igen efter den långa vintern. Tack för din inbjudan härom sistone, hade i baktanken att faktiskt titta in men så dök det upp lite emellan och...tja du vet, plötsligt var det för sent. Är övertygad om att vi ses en dag för vi bor ju så nära varandra:)
Kram Annika

Limestone by the Sea sa...

Förstår precis vad du menar, timmarna för få och mycket man vill. Men nu skall vi ta vara på finaste tiden ute..kram Victoria

Tina sa...

Ja, nu är det mycket kul som är på g!
Juni, redan??

kram o trevlig helg på dig!

Industri house sa...

Ja så är det ibland att man önskar att dygnet hade fler timmar! Man kan bara inte hinna med allt ibland..det går bara inte.Man får blogga när tid och lust finns :) Men du ska veta att man alltid blir lika glad att kika in här hos dig, man blir så inspirerad :) Kram på dig/jessica.

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...