Sidor

måndag 16 april 2012

Tiden räcker inte till...

...Till allt roligt!

Inläggen har inte direkt duggat tätt senaste tiden. Här händer massor med spännande projekt, både hemma och på jobbet. Många foton har tagits, men sedan har de liksom fastnat i kameran och inte kommit längre...
Här hemma är fullt upp med altanbygge, växthusbygge och anläggande av köksträdgård! Sitter och redigerar dessa bilder nu ikväll så det kommer snart bildbevis!

På jobbet har jag blivit engagerad i bygget av vårt visningshus, som alltid lika roligt att se ett hus växa fram. Nu till helgen har vi invigning och premiärvisning. Bor ni i göteborgstrakten så passa på att komma förbi och titta på ett riktigt trevligt hus! Klicka här så kommer ni till Varbergshus hemsida med information om visningen. Dessa bilder tog jag i huset i fredags och nu fylls det på med mer inredning för varje dag!



Snart hörs vi lite oftare...


 ♥

10 kommentarer:

Maria- Wikers Liv sa...

Så roligt med visningshuset! Ser fram emot mer bilder! ;) :)
Kram / Maria

Limestone by the Sea sa...

Spännande, jag ser fram emot fler bilder både på visningshuset och era projekt hemma! kram

Hemma på Sjuan sa...

Har saknat dig men jag håller med svårt att få tid till allt man vill..
Fina bilder!
Väntar med spänning på bilder på era hemmaprojekt.
Kram Suss

Rapport till Vänfors sa...

Spännande att få se alla dina projekt, inte illa.
Kram Annika

Kamomilla sa...

Jösses vad härligt o spännande! Vi väntar nog på bilder! :)

A House With A View sa...

Ja jag ser också fram emot fler finfina bilder från visningshuset:))) Ser superfräscht ut det du visar idag!!!

Kraaaaaaaaaaaaam aka

ps. tack för tipset om tapeten i min blogg:)

Hege Sletsjøe Morris sa...

Så spennende! Flotte bilder!
Ha en fin dag! klem Hege

Industri house sa...

Så kul med visningshuset! Fina bilder :) Jag förstår precis vad du menar, ibland räcker tiden helt enkelt inte till, till allt som ska göras.. Ha en härlig onsdag!kram jessica.

Anonym sa...

Nä, ibland kan tiden spela en ett spratt!

Dejlig kram/Tina

Allt och/eller Inget sa...

Vad fint ni ser ut att ha det hemma!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...