Sidor

söndag 18 mars 2012

Vårinspiration och erbjudande!


Längtan efter våren är stor nu...

Favoritfärgen just nu...

Välkommen in!

Så stor att jag begav mig till mysiga Butik Gläntan för att insupa inspiration från vår och påsk!
Kunde såklart inte låta bli att ta med kameran för en chans att testa det nya objektivet. Kände mig som ett barn i en godisbutik med så mycket fint att fota! Här visar jag några av bilderna.



  
Inne på Gläntan hittar man ett handplockat urval av inredning, smycken och 
kläder, allt med en lantlig och romantisk touch. 

  




Gulliga Martina som har Butik Gläntan passar också på att lämna ett fint erbjudande till mina läsare; 10% på ett köp ända fram till påskafton! Ni som bor i Kungsbackatrakten, det är verkligen värt att göra ett besök i denna lilla oas! Klicka på bilden i högerspalten så kommer ni till Gläntans hemsida 
med adress och vägbeskrivning. 


Läckra sjalar! Jodå, en fick följa med mig hem...


Ljuvligt porslin i skira nyanser.


Hoppas lite vårinspiration infann sig nu...  

 

14 kommentarer:

Rosa huset i vitt sa...

Ah så mycket fint det fanns där.
Visst blir man sugen på att köpa massa nytt fräscht när det är vår

Ha en bra kväll
Kram Rosa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken fin butik, dit skulle jag åka om det var närmare. Sen har du tagit jättefina foton också.
Ha en mysig kväll
Kramar
AnnaMaria

Kamomilla sa...

Ser att du haft kul med nya linsen! Härligt!!! själv fick jag lämna in mitt canon 50mm 1.4 på reparation genast efter köpet och det känns ju trist!!

Hemma på Sjuan sa...

Härliga bilder! Så mycket fint det fanns där.
Kram Suss

Fru Martinsson sa...

Jaha där har jag aldrig varit men bilderna säger mig att jag borde ta en sväng förbi! Verkar vara en jättemysig butik!

Vintage House sa...

så härligt det ser ut och fin fin bilder:)
Porslinet kommer från militären:)
ha en härlig söndagskväll och tack för din hälsning
kram sandra

Hege Sletsjøe Morris sa...

Ja inspirere kan du også! oj så mye fint! Herlige bilder!
ha en fin kveld!
klem Hege

vardaxlyx sa...

UNDERBARA bilder och inpsirations-endorfinerna hoppar högt vännen!
KRAM

PERNILLA sa...

men så mycket fint ...var exakt ligger denna butik.....är ju inte långt till Kungsbacka härifrån...*ler

Kram från Pernilla på Piazzan

A House With A View sa...

Wow så himla mycket läckert, gah... Himmel vilken lycka att strosa runt där!!!!!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam aka

Limestone by the Sea sa...

Wow, vilken mysig butik! kram

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så himla mycket fint. Och visst är det härligt att gå omkring och titta i butiker nu när alla vårgrejer börjar komma in.

Får se om jag antar din utmaning, inte lätt att komma på svaren.... :-)

Hoppas du har haft en fin start på veckan!

Maria- Wikers Liv sa...

Jäklarns så mycket snyggt!!!
Skorna skulle jag vilja ha till en del av mina klännningar! ;)
Kram!

Industri house sa...

Wow! Så mycket fina saker, förstår att det är som en dröm att stiga in i den affären :) Där fanns mycket jag också skulle kunna tänka mig :) Ha en fin dag!Kram jessica.

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...