Sidor

onsdag 28 mars 2012

Lite pics från sovrummet

Sovrum




Har inte visat något från vårt sovrum tidigare, så här kommer några bilder...
Den ljuva tapeten från Nordic Blossom har faktiskt maken valt! Den gör att sovrummet känns 
somrigt hela året om. Vill så småningom komplettera med en sänggavel i trä för att ge rummet
 lite mera värme.

Kuddar och överkast från HM Home och IKEA. Smycken från SUH 925.



                        







Färgerna som faktiskt valdes mitt i vintern passar ju riktigt bra nu när det är vår! 

Nu väntar hundpromenad i det fina vädret och sedan myskväll med lilltjejen som är hemma förkyld.

Ha en fin onsdagskväll!


 

14 kommentarer:

Industri house sa...

Vackert som bara den!!Härlig tapet:) Ha en riktigt fin vecka, kram jessica.

Tina sa...

Det är så bra med att ha färger som bara kräver lite förändring om man vill, så fint ni har det!

Ha en fin kväll, kram

Maria- Wikers Liv sa...

Jättefint!!!
Härligt att se att det är fler än jag som dekorerar med kläder och skor ;)
Kram!

Kamomilla sa...

Härligt!!

Rapport till Vänfors sa...

Så behagliga färger...passar riktigt fint i ett sovrum tycker jag. Härlig tapet. Jag kan inte ha tapet då vi har liggande råspont överallt. Hoppas lilletösen piggnar till,
Kram Annika

Mycket annat & lite betong sa...

Så fint!
Vackra milda färger! Och mysig liggplats för vovven.
Nyfiken på dina lampor! Det låter snyggt!

Agneta

Limestone by the Sea sa...

Å så fint ni har det, där ser man ut att sova gott! kram

Vardaxlyx sa...

Ser kanon fint ut =)
Önskar dig en trevlig helg!!

Tina sa...

Låter ändå lite härligt, kunna ligga och kika och bara se hela altanen växa fram..bara du slapp basiluskerna förstås!

kramkram

Norr om Köpenhamn sa...

Ser jättemysigt och varmt ut. Gillar den färgskalan också :o)

Önskar dig en riktigt mysig påsk med familjen!!
Kram på dig
Ulrika

Anna sa...

Vilket vackert hem ni har! Tapeten var urfin!

Camilla/Rufft och Sött sa...

Hej Susanne!
Ja uschligt var ordet! Men fokus ligger helt och hållet på att dottern ska bli bättre, mina egna krämpor är löjliga i jämförelse med hennes. Ibland är det tur att man är kreativ. Har verkligen nästan grubblat ihjäl mig på hur jag skulle göra med företagandet!
Förstår att du saknar att styra över din egen tid, det är nog så när man en gång drivit eget företag!
Jag hoppas verkligen att det blir mildare snart, jag vill också vara ute i trädgården nu efter allt julfotande! Hör självklart av mig om jag är i krokarna någon gång! Hoppas du gör detsamma förstås!
Hoppas ni får en härlig påskhelg!
Kramar Camilla

Camilla/Rufft och Sött sa...

Hej Susanne!
Ja uschligt var ordet! Men fokus ligger helt och hållet på att dottern ska bli bättre, mina egna krämpor är löjliga i jämförelse med hennes. Ibland är det tur att man är kreativ. Har verkligen nästan grubblat ihjäl mig på hur jag skulle göra med företagandet!
Förstår att du saknar att styra över din egen tid, det är nog så när man en gång drivit eget företag!
Jag hoppas verkligen att det blir mildare snart, jag vill också vara ute i trädgården nu efter allt julfotande! Hör självklart av mig om jag är i krokarna någon gång! Hoppas du gör detsamma förstås!
Hoppas ni får en härlig påskhelg!
Kramar Camilla

Industri house sa...

Hej igen susanne! Jag ville bara kika in och önska dig och din familj en riktigt härlig påsk!kram jessica

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...