Sidor

söndag 19 februari 2012

Loppisfynd


Paus!




Den senaste veckan har inte riktigt inspirationen eller energin funnits på plats. 
Har inte känt någon lust att fota eller pyssla, eller ens läsa andra bloggar!

En utflykt med familjen till Sätila i går rådde lite bot på det!
Medan maken provkörde en bil så åkte jag och dottern för att leta efter loppisar. 
Hann inte så långt förrän vi hittade en loppis/second handbutik, Sätilafabrikens möss-outlet 
och den ljuvligaste lilla delikatessbutik på ett och samma ställe!

Mössor hittade vi inga som passade lilla damen, tyvärr. Men vi åt den godaste lunchen och jag 
hittade lite fina glasgrejer i butiken. Dessa står nu på, håll i er, den FÄRDIGA köpmansdisken!

Hela fredagen satt jag och målade sifferschabloner på lådorna och äntligen är den klar! 
Bild kommer lite senare eftersom kamerabatteriet tog helt slut nyss.

nu skall jag sätta mig och se vad ni har haft för er i veckan!

Kram!

 

7 kommentarer:

Pia Gustafsson sa...

Jättefin grön flaska du köpt. Ska bli kul och se din köpmandisk senare. Kram /Pia

Tina sa...

Sådana flaskor har jag också, så läcker färg! Kommer från Kallebäcks källa..
Så skönt att du blivit färdig!

kramkram

Hemma på Sjuan sa...

Vilka fynd du har gjort, jag gillade vasarna. Blir spännande att se allt ditt jobb på köksön :)
Kramis

Fru Martinsson sa...

Ser fram emot bilderna på köksön!
Roligt med loppis, jag både gillar att sälja och fynda!

Kamomilla sa...

Behövs en kreativ paus alltid nu och då, så är man back on track igen!

Vintage House sa...

Känner ungefär samma som du....
härligt fina fynd du har gjort ska bli kul och se ditt projekt....
kram
sandra

Rapport till Vänfors sa...

Stilrena fynd...glas är alltid vackert. Förstår vad du menar, känns som om man inte har nåt att skriva om och framför allt inga bilder att visa. Tror det handlar om vinterseghet och kanske har man för höga krav på sig själv. Vill själv så gärna skriva eller visa nåt varje dag för vet att mamma blir så glad då, men ibland känner man sig nästan patetisk:)
Kram Annika

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...