Sidor

tisdag 3 januari 2012

Nytt år och Give Away!

Hej!

Vad är väl bättre att börja det nya året med än en tävling? Dags för Två Små Hus första utlottning!
I samarbete med Ramsign har jag möjlighet att lotta ut en av deras fina husnummerskyltar i emalj.



Nu har ni som inte vunnit i någon av deras tidigare utlottningar chansen. Vinnaren kan välja valfri husnummerskylt med 1-5 siffror i vilken som helst av de 5 skyltdesignerna och vilken storlek som
helst av dem som finns på hemsidan, www.ramsign.se



 


Tävlingen är enkel:

1 lott: Skriv en kommentar i inlägget här vilken av Ramsigns skyltdesign du tycker bäst om.

2 lotter: Som ovan samt att du följer Två Små Hus via Bloglovin eller lägger till 
Två Små Hus i din blogglista på din blogg.

3 lotter: Som ovan samt att du länkar till denna tävling på din blogg med bilden från detta inlägg.

Skriv i kommentaren hur många lotter du deltar med, om du kommenterar som Anonym, 
glöm inte att skriva ditt namn och mailadress!

Vinnaren dras den 29 januari.



Lycka till!

Susanne

22 kommentarer:

A House With A View sa...

Jag bara äääääälskar de där underbara skyltarna!!!! Vill ha!!!! Har dock inte satt mig in i hur man blir följare än, måste göra det - basta!!! Får därför delta med en lott denna gång!

Stöööörsta kraaaaaaaaaamen aka

Norrfrids Eija sa...

Of coooorse vill jag vara med, har försökt vinna de rackarns skyltarna otaliga gånger men aldrig lyckats! Länkar också men kommer tyvärr inte in på bloglovin, dessa lösen ord du vet...
Hoppas!
EIja

A House With A View sa...

Jag kniper en lott till, länkar från mig!!!!

Stooooooooooooooooooooor kraaaaaaaaaaam aka

"Hemmet är min vrå" sa...

Hej hej vill jätteärna vara med 2 lotter till mig tack. Kram Mimmi

Pia Gustafsson sa...

Underbara skyltar, gillar den med vit botten bäst. Jag tar tre lotter och gillar din blogg! Hälsningar Pia

Anders anderslukas@hotmail.com sa...

1 Lott. Gillar mest Lighthouse Mått: 10 x 12 cm. Min far har fixat fasaden på sitt hus men han saknar en husnummerskylt. Jag hoppas på tur och vill gärna vinna en till honom.
Ha De!

Anonym sa...

Klart jag vill va med trots att jag inte har nån blogg... Tar en lott, tack!
Maria K

Maria- Wikers Liv sa...

Nämen, titta! Precis en sån som jag behöver till vårt nya hus! svart botten med vit text, till det vita huset! Toppen om man har den turen! Tar tre lotter för säkerhets skull! ;) :)
/ Maria

Maria- Wikers Liv sa...

Länkar, lägger till i listan och kommenterar ;) Kanske var mitt val otydligt? Gillar den med svart botten, vit ram och vita siffror, bäst!

Anonym sa...

Jag tar en lott:)
Favoriten är den svart/vita skylten Highlander Husnummer 1-30 Mått: 11 x 14 cm

Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med!
Vill vinna en Engelhardt, 11 x 14 cm skulle nog passa min husvägg bäst=)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Rosa huset i vitt sa...

Gillar den vita med svart text bäst, men de är fina allihopa.
Tar 3 lotter o länkar

Kram Rosa

Mamman i stan sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla och kniper 3 lotter, tack!
Jag gillar Highlander bäst och skulle vilja vinna en rund sådan (12,5 cm).

Nu håller jag tummarna!
//Maria

Cassandra - Mamma till Lisa sa...

Jag är med! :-)

Favoriten är "Engelhardt Husnummer
Svart bakgrund med vit text"

Följer nu din blogg via bloglovin som nr 11.

Ha det fint!
Kram Cassandra

canicos@hotmail.se

Anonym sa...

Jag är gärna med med en lott,
på chans att vinna denna siffriga pott
Highlander husnummer 15*15 är min favorit
hoppas nu att den hittar hem hit
/Kicki

Anonym sa...

Glömde min mail om nu turen skulle vara framme...
vartomt@hotmail.com
/Kicki

Graadskan sa...

Vilket fint pris!
Jag vill gärna vara med!

Jag följer och länkar, så tre lotter, tack!

Kram Camilla

Pockethexan sa...

Vår älskade stuga saknar ett nr. på sin fasad så det känns som om det skulle vara min tur att vinna så att "Lilla Blåsut" (som vi har döpt "henne" till) blir nöjd o glad...o precis som ett stort hus få ha sitt eget nr. på gaveln!

Om jag vinner skulle jag bli så glad för: 225 i Highlander Husnummer Mått: 15 x 20 cm

3 lotter för mig eftersom du kan hitta din tävling hos mig o så blir jag följare!

Kramis! från Pockethexan

Fru Martinsson sa...

Jag vill också vara med! Har redan en skylt från ramdesign med vårat namn på. Såå det är bara siffran som saknas!! Jag deltar med två lotter, Svart botten med vita siffror blir det + en länk till din blogg på min blogg!

Love and be proud sa...

Hej, jag deltar gärna i din utlottning med 3 lotter,

http://www.ramsign.se/product_enlarge.asp?itemID=892

+länkar + följer

Välkommen till min utlottning du också!

melissa sa...

Hej, det här var roligt!
Vill man vinna så är det TRE lotter jag satsar:
1. Jag skulle välja skylten Engelhardt 11 x 14 hos Ramsign.
2. Du har en jättetrevlig blogg med innehåll som intresserar mig, så LÄTT att jag ska följa dig på Bloglovin.
3. Strax skriver jag om tävlingen på min blogg! :)

http://fotomelissa.blogspot.com

Anonym sa...

Nu är jag glad att jag märkte denna webbplats, precis lämplig information som sökes!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...