Sidor

måndag 16 januari 2012

Lastpallar någon?

Måndagsinspiration...

Idag bjuder jag inte på egna foton, dessa hittade jag på pinterest.com när jag letade 
inspiration till min nya köksö. Tänk vad man kan göra med lastpallar...!


Och jag som redan beställt skåp från IKEA...


Enkelt & rufft, gillar!


Något för kryddorna på altanen kanske?
Denna tänker jag testa!


Njae...


Till friggeboden kanske?!


Som sagt, på pinterest.com finns en uppsjö av inspirationsbilder att botanisera bland!


Ha en fin måndag!

Susanne

17 kommentarer:

Vintage House sa...

härliga inspirationsbilder:)

önskar dig en bra start på veckan:)
krma
sandra

Tina sa...

Lastpallar är läckert, hittade en hel del bilder från min blogg på Pinterest..hade ingen aning om det.

kram o ha det gott på jobbet

Lilla Kullan sa...

Ja, det är så häftigt med allt man kan göra av något som man anser vara skräp, oftast.:-) Kram Stina

Maria- Wikers Liv sa...

Ja, det är fiffigt med dessa pallar!
På min mans arbetsplats finns en lagerlokal, där det finns en uppsjö med dem! ;)
Kram / Maria

HjärtatsVitaHem sa...

Tänk så mycket man kan göra med gamla lastpallar! :)

Ha de så bra!
Kram Jenny

Pia Gustafsson sa...

Roliga och fiffiga lösningar. Jag har sett en sänggavel av mörkbetsade lastpallar hos någon här på blogger.Minns inte vems det var. Snyggt det med. Kram Pia

LOTTAS HOME sa...

Hej!
Mycket kul och läckert man kan göra av dem.
Känner en gemensam vän som har ett snyggt soffbord hos sig, ler.
Ha en fortsatt fin vecka!
Kram Lotta

Vardaxlyx sa...

Jag älskade soffbordet =) Måla vit och en glasskiva = ME LIKE!!!
Kramkram

Ika sa...

Tänk så många sådana vi har slängt!

Hildas hem - Sofia sa...

Det är så kul när man ger något gammalt ett annat liv. Riktigt snygga lösningar :)

Jag önskar dig en fin dag!
Kram Sofia

Nelya sa...

Härligt med återvinning och kul att man kan göra så många fina grejer av lastpallar.
Tack för dessa inspirerande bilder!
Kram kram
Nelya

Industri house sa...

Så vackra bilder!Där blev man verkligen inspirerad:)Ha en fin tisdag,kram jessica.

A House With A View sa...

Vilken häärlig inspiration!!! Riktigt häftiga lösningar!!! Soffbordet är ju superläckert!! Och vad kul att göra en kryddväxt-hylla av det hela:)))

Stooooooooooooor kraaaaaam aka

Rapport till Vänfors sa...

Så fina ideer...tyvärr har jag ju ingen plats inne men plantera i pall var riktigt fräckt. Går ju att göra utemöbler också av dem. Men jag får vänta tills byggnationerna kommit lite längre.
Såg dina ljuvliga beslag på köksskåpen. Satt och kikade runt på ditt hem och måste säga att det är otroligt läckert. Såg också att ni skulle vara med i tidningsreportage, måste du flagga för så jag kan köpa tidningen.
Kram Annika

Petra-Lantlig Charm sa...

Jag tycker med det är jätte snyggt med lastpallar. Tyvärr tycker inte min make samma så det får vänta tills han mognat lite, hehe!!

Kram Petra

Camilla/Rufft och Sött sa...

Hej du fina!
Hoppas veckan varit bra hittills!
Ja tänk vad man kan göra med lastpallar! Vi är dock alldeles för "icke ordningssamma", så jag gissar att det skulle samlas hur mycket damm som helst i springorna!
Jag såg bilder från ett kontor där ALLT var gjort av lastpallar, t.o.m trappan till övervåningen, galet!
Ha en fin onsdag!
Kram

my white mess sa...

sjukt snygga pallar!
Kram Malin

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...