Sidor

onsdag 11 januari 2012

Blog awards!

Hej!

Vilken trevlig överraskning jag fick idag - min första blog award! Från sötaste Aka med bloggen 
A House With A View. Så himla roligt att få bekräftat att andra därute gillar min blogg, 
det ger verkligen inspiration att fortsätta!



Utnämningen "Liebster" ges endast till bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter. 
När man får denna utmärkelse ska man lämna den vidare till max fem bloggar som man tycker förtjänar en award och meddela dem genom att lämna en kommentar hos dem. Det är förstås frivilligt om man vill lämna utmärkelsen vidare, men väldigt roligt om man vill göra det, det gör ju att fler får upp ögonen för alla fina bloggar som finns därute...

Att välja ut fem stycken av alla inspirerande bloggar som finns är ju snudd på omöjligt (dessutom ska de ju inte ha fler än 200 följare, vilket sållar bort en del favoriter), det tog nästan en hel dags funderande att komma fram till följande:

En av de allra första bloggar som jag började följa och fastnade för direkt. Camilla inspirerar med att skapa mysig inredning med mycket inslag från naturen. Hon går t ex bara ut och plockar ett gäng pinnar, och vips så är det en ursnygg ljuslykta...! (Har snott en hel del av hennes idéer hit hem!)

Denna tjej lyser upp vår vardag med nya fina recept på mat och bakverk varje dag! Bilderna gör att man vill gå ut i köket DIREKT och börja laga till något! Bjuder också på fina bloggtips varje vecka.

Fart & fläkt hos denna outtröttliga kvinna med snickartalanger utöver det vanliga. Inspirerande bilder på hem och byggprojekt och alltid snyggt skrivet till. Önskar jag hade lite av Tinas energi till mina egna projekt!
Har en hel del välförtjänta följare redan, men jag tror inte att det är över 200, hoppas jag inte gör bort mig här nu...

Mysigt och lantligt hos Petra som även är en hejare på att fixa i ordning gamla möbler och ge dem nytt liv!
Är också en duktig sömmerska som fixar allt från sittpuffar till barnrummen till finaste brudklänningen!

Hittade till Annika helt nyligen och fann en fin blogg alldeles på hemmaplan! Skriver om sitt mysiga lilla nybyggda hus med ursmarta lösninger för liten yta och fina inredningstips!


Hälsningar från en glad

Susanne


8 kommentarer:

Vintage House sa...

Ett stort grattis till den:)
ha nu en mysig kväll
kram
sandra

Vardaxlyx sa...

Jag tackar ödmjukast söta du! Jag blir rörd och jätte varm i mitt hjärta!! Du är en kanon bra tjej med ett STORT hjärta och en KANON bra blogg!
MASSA kramar till sötaste DIG!

Petra-Lantlig Charm sa...

Ååå tack så jätte mycket, va glad jag blir!! Min första award, hihi!!
Nu ska jag börja renovera våra badrum fast det blir budgetvariant på dem men det blir nog bra?!!

Kram på dig!

Tina sa...

Grattis till dig!
Jag har ju infört ett awardstopp inne hos mig, tycker att det är så gulligt av dig som tänker på mig men men..tar till mig den ändå!

Kramen

Camilla/Rufft och Sött sa...

Hej vännen och TACK goa du!!!
Blir så himla glad över dina fina kommentarer!!!!
Jag läser faktiskt inte så himla många bloggar, mest fotobloggar just nu faktiskt, så jag har lite svårt att tänka vilka jag skulle skicka vidare till, får fundera!
Jag har ju verkligen inte varit aktiv på att bjuda på pyssel på sistone, men lusten börjar återkomma!
Vilken härlig färg på muggen!! Jag ångrar nästan att jag inte gjort keramik i den färgen..

Ha en fin dag i blåsten!
Kram Camilla

Anna sa...

Grattis till Awarden!

Jag har inte gått någon utbildning, utan är självlärd. När det är något jag undrat över har jag sökt information antingen på andra bloggar eller på t.ex. google. Annars är det bara att öva, öva, öva som gäller!

Kamomilla sa...

Roligt att du skrev att jag skulle köpa linnetyg till draperiet- det var nämligen just det jag gjorde! Grått linne från ikea... :)

Lampskärmen var på REA i "vårt" ikea så det var väl en "gammal" modell.

Rapport till Vänfors sa...

Grattis till awarden och tack snälla du för min. Tänk vad glad man kan bli för något man får från en "främmande" människa. Ska skicka den vidare i nästa inlägg jag gör.
Kram Annika

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...