Sidor

torsdag 1 december 2011

Mera från naturen...

En ljuslykta gjord av en gammal glasburk och pinnar från stranden och alkottar från skogen.
Inspirationen hittade jag hos Camilla, en annan naturälskare!



Lyktan har blivit en favorit på nya soffbordet (ett Blocketfynd som jag kommer
att visa när det är ommålat!) och kommer säkert att användas året om!
Har förresten slängt ut Photoshop till förmån för Photoscape för att testa
under en period, kanske får ni se en del lekfulla bilder framöver...
Må så gott alla bloggisar!
Susanne

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fick Photoshop CS5 men den har jag också övergett. Använder enbart Photoscape, funkar helt ok för mig.
Fasiken en sån tur med köpmansdisken, jag hittade min på Återbruket för ett par hundralappar bara..

kram Tina

Norrfrids Eija sa...

Sååå läckert, drivvedskänsla på något vis!

Vintage House sa...

Hej
Det blev verkligen kanonfint härligt med naturen.
kram
sandra

Vardaxlyx sa...

Va fint det blev! Grymt duktig är du =)
Kramkram

Om Jimmy Schönning sa...

GRATTIS SUSANNE!!
Du var först och vann min design på brandsläckare.

Så kul att du vann.
Stort grattis.

Sänd adressen som du vill att vi sänder brandsläckaren till på
js@jimmyschonning.com

Ha en trevlig advent och skön helg

Jimmy

Ika sa...

Slängt ut Photoshop som är mångas favorit? själv kör jag med ett program som motsvarar Photoshop fast det är helt gratis. Det heter Gimp.

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...