Sidor

fredag 2 december 2011

Jag har vunnit...

...en superläcker brandsläckare från Jimmy Schönning Hem. Programledarna på Äntligen Hemma har designat var sin brandsläckare och jag hade turen att gissa rätt på vilken som var Jimmys design.
Kul, jag brukar nämligen aldrig vinna...


Dessutom, så rätt så här i juletider med alla levande ljus, knäckkok på spisen m m.
Att en brandsläckare är snygg och passar inredningen gör ju att man har den mera lättillgänglig!

Var har NI era brandsläckare någonstans???

Susanne


5 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
kanonläcker och grattis..
vi har vår i källartrappen.
massa mys till dig...
kram
sandra

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Grattis till vinsten!

Alltid lika roligt att finna andra husbyggar-bloggar..

Kram Maria

millandante sa...

GRATTIS!! Så läcker!!! Och nu påminns jag igen, tack för det, vi äger nämnligen ingen brandsläckare... det får omedelbart bli ändring på det! Basta. Tack.

Vilken underbar köpmansdisk!!!!

KRAM

Tina sa...

I tvättstugan, alldeles vid entrén...?
Så läcker den är, min är knallröd!

KRAM

Ika sa...

Oj hmmm tror faktiskt att vi har en i garaget men det är ju liten bit dit.

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...