Sidor

onsdag 14 december 2011

Jag har haft...

...tur

Och vunnit TVÅ fina utlottningar hos andra bloggare den senaste tiden.
Kanske dags att köpa mig en lott nu...?

Först den läckra brandsläckaren från Jimmy Schönning:



 Hade först tänkt att ha den så här på köksbänken (det är oftast i kök som
bränder startar har jag fått lära mig...).



Men efter att ha ställt den jämte kaminen så tycker jag nog att den passar bättre
där mot den ruffa plåtdörren. Behöver lite smakråd här, vad tycker ni??



Sedan hade jag turen att vinna ett fint lantligt kuddfodral och rottinghjärta hos Petra, Lantlig charm.
Tror att båda dessa hamnar i sovrummet...



I kväll skall vi mysa lite med nybakta lussekatter som dottern och jag har bakat.
De blev riktigt goda, receptet kommer i nästa inlägg!

Ha en fin tisdagkväll!

Susanne



7 kommentarer:

Tina sa...

Turgumma!
Jag hade ställt den brevid kaminen, bra och lägligt.

Kram på dig

Anna sa...

Jag tyckte den passade riktigt bra bredvid kaminen!

Vardaxlyx sa...

Hej! Jätte roligt att du vinner! Massa lycka till söta dig!
Kramkram

Vintage House sa...

Hej
Den är verkligen supersnygg....
och fina kuddar, härligt med tur...
ha en fin torsdag
kram
sandra

Anna - MY LOVELY THINGS sa...

Vilka fina vinster Grattis!!
men va snyggt med köpmannadisken och din ljustake. Grymt snyggt!
Stor kram Anna

Om Jimmy Schönning sa...

Du måste gå ut och köpa Triss eller nåt´. Har själv aldrig vunnit på det sätt du gör. Stort grattis och suveränt bra koll du har på bloggar. Du är en toppbloggerska helt enkelt.

God Jul Susanne

Jimmy

Ika sa...

Helt klart, du måste köpa dig en lott! Snygg brandsläckare är det!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...