Sidor

onsdag 23 november 2011

Sidobord...

Nu har jag släpat in grejer från skogen in i huset igen... Denna stubbe har funnits med i vår trädgård under många år och flera boende. Tyckte att det var dags efter lång och trogen tjänst som blombord att det var dags för inre tjänst! Fram med vit sprayfärg och måla om...


Nu fungerar den som ett litet extrabord jämte en av sofforna, perfekt att ställa kaffekoppen på!
Måste väl erkänna att jag passade på att måla och installera den en dag när mannen var borta, risk att han skulle protestera mot mina skogsprojekt, men nu är han så nöjd...


Har hunnit göra några jul-lyktor också men dem visar jag lite senare!

Ha en fin kväll!

Susanne

10 kommentarer:

Kamomilla sa...

Snyggt! :)

Vintage House sa...

Hej
Det blev kanonläckert!
ha en mysig kväll
kram
sandra

vardaxlyx sa...

Va fin! kreativitet är grejen och den är ju du väldigt duktig på!
Önskar dig en trevlig dag!
Kram

Norrfrids Eija sa...

Läckert med en stubbe i vardagsrummet! Så RÄTT!
Eija

annashusidingtuna sa...

Hej!
Så brukar jag också göra, passa på medan maken inte är hemma, ibland tänker han inte på den förändring jag har gjort förrens efter det har gått några dagar...
Jättebra ide!
Ha en bra fredag!
Kram Anna

Lilla Kullan sa...

Mysig. Vi har en massa gubbstolar i stugan.
Dem gillar jag. Dock skulle de inte passa här i huset. Då måste jag nog måla om dem i så fall.
Kram Stina

A House With A View sa...

Wow vad himla bra det där blev, riktigt snyggt!!! Endast fantasin sätter gränser!!! Häftigt med vitfärgen, ser ut som värsta design-möbeln :)

Stoooor helgkramiz aka

Camilla/Rufft och Sött sa...

Tack för dina goa kommentarer!!
Vi är fortfarande hemma, vid tolv inatt övervägde vi att åka in men då var det dags för ny smärtlindring så det gick bra. Inatt har hon sovit fem timmar, rekord sen i måndags så peppar peppar....
Jag älskar naturmaterial!
I norr renoverade vi ju flera år så alla pengar gick dit, så för att inreda billigt började vi använda oss av en massa från naturen. Sen har det liksom blivit kvar, natur och loppis.
Jag har också besökt den berömda väggen för några år sedan, just nu gör jag allt i min makt för att inte hamna där igen!
Ha en riktigt fin lördag!
KRAM!

Camilla sa...

va snyggt!! me like, som jag brukar säga :)

Rosemary@villabarnes sa...

Love the look.

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...