Sidor

lördag 26 november 2011

Ljuspyssel

I går gjorde dottern och jag vaxljus. Lagom jobbigt pyssel och med en underbar doft av honung! Lilla dottern blev så förtjust i ljusen att hon steg upp tidigt i morse och gjorde frukost, bordet dukat och klart och vaxljusen tända när jag kom upp. Riktigt mysigt!





Idag fortsätter vi med det sista på adventsljusstakarna så att de blir klara till imorgon. Hittade en bild på förra årets adventsljusstake hemma hos oss i det gamla huset. I år blir det lite annan stil på dem...




Vad hittar ni på i dag?

Hälsningar

Susanne

6 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Vad kul att du hittade till mig;) Hoppas du kikar in flera gånger. Jättefina ljus, måste dofta härligt när man tänder dem. Kram Johanna

The Rosegarden in Malevik sa...

Olalala......hur coolt som helst :)
å missa nu inte,,,

S
A
T
U
R
D
A
Y


S
H
O
W

O
F
F

de e kul å vara med :)
VÄLKOMMEN :)
Håkan

Vardaxlyx sa...

Jätte fint!! Önskar dig en trevlig kväll!
Kramkram

Vardaxlyx sa...

Jätte fint!! Önskar dig en trevlig kväll!
Kramkram

Graadskan sa...

Hej Susanne!

Hittade hit via "Njutbara ting" - skoj!
Har inte hunnit se mig omkring så mycket hos dig än, men jag måste säga - vilket underbart kök!! Väldigt fint!!

Jag bor också i Halland, så jag blir lite nyfiken på i vilken del du bor... Jag bor i Kungsbacka!

Ha en fin adventssöndag!
Kram Camilla

Tina sa...

Mmmm, kan känna doften ända hit!
Du är rolig du, bordet var så enkelt att göra må du tro. Jag behövde bara lite hjälp med att hålla delarna när jag skruvade ihop allt..pröva vetja!
Du får gärna fråga om du undrar något!

Adventskram psst. jag ska vila idag..

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...