Sidor

fredag 18 november 2011

Första julpysslet!

I går kväll kom ett litet anfall av inspiration! Fick en idé som snabbt måste testas... Böjde till ståltråd till ett hjärta och lindade den med remsor av skinn från Gotlandsfår (hade småbitar från en gammal kappa i gömmorna).


Hängde upp det med en bit gammal vacker spets jag fått från svärmor. Enkelt, stilrent och gratis! Nu pryder hjärtat vår skafferidörr och fler i olika storlekar kommer säkert att tillverkas innan julen är här!



Önskar er alla en trevlig helg!

Susanne

9 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
så mysigt det blev, har oxå gjort en krans idag....
önskar dig en mysig helg
kram
sandra

Industri house sa...

Så roligt att du skrev några rader till mig så att jag hittade hit till din fina blogg/hem :) Ser så fint ut. Ha en trevlig helg, kram jessica.

Tina sa...

Så vacker krans!
Något mjukare material än vad jag just tampats med. Hönsnät...

Ha en härlig helg/ kram Tina

Kamomilla sa...

Jättefint och inspirerande!

annashusidingtuna sa...

Hej!
Vilken toppen ide!!!
Ha en bra måndag.
Kram Anna

Lilla Kullan sa...

Det där fina kan du ju ha framme jämt.:-) Kram Stina

Nelya sa...

Vad fint det blev! Mycket inspirerande!
Kram kram
Nelya

Camilla/Rufft och Sött sa...

Hej hej!
Blev ju superfint!
Jag hoppas att jag ska kunna göra några kransar snart!
Kramar från mig!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så fint det blev! En jättebra idé.

Stort tack för din fina hälsning inne hos mig. Nu ska jag titta mig omkring här inne hos dig.

Ha det gott!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...