Sidor

onsdag 16 november 2011

Färgfrossa!

Snart åker de sista av höstfärgerna ut för att ge plats åt julen! Har varit i skogen idag och hämtat hem kvistar, mossa och kottar inför juldekorationerna. Vill passa på att visa den underbara färgkombinationen mellan nyponkvistarna, krukorna och den härliga tavlan vid vår matplats. Tavlan kommer från mina svärföräldrars hem och är gjord av gamla tapetrester. Härliga, mustiga och fylliga färger som verkligen signalerar höst för mig! 



En fortsatt fin dag i solen!

Susanne

4 kommentarer:

Camilla/Rufft och Sött sa...

Härliga färger! Det är så kul att gå runt i skogen, lite som skattjakt!
Men jag ger mig inte iväg ensam, jag har så grymt dåligt lokalsinne!
Igår kväll satt jag och läste igenom ALLA dina blogginlägg!
Maken vill ju hemskt gärna bygga ett hus, jag vill också det men jag tänker att det ska ta så himla lång tid! Så ser man på din blogg att ni blev färdiga på 6 månader, stämmer det eller har jag missuppfattat?
Hur kunde det gå så snabbt i så fall, några råd?
Ni verkar ha fått det väldans fint i alla fall!
Sov gott!
Kram Camilla

Nelya sa...

Vilka härliga bilder bjuder du på!
Tack för dina hälsningar hos mig! Jag blev så glad.
Jag lägger mig som följare så kan jag titta in här igen.
Kram kram
Nelya

Vintage House sa...

Hej
Härliga färger och vilken läcker tavla..
JA nu får vi köra jul så att det ryker ska sätta igång nu till helgen får det bli hann inte igår...
kram
sandra

Villa Björkenäs Backen sa...

God dag !

Vad kul att du hittade till mig så jag kunde
hitta till dig.
Det kan jag förstå att du tyckte det skulle bli bra...att hamna mitt i köksplanering... ;)

Nu ska jag kika vidare hos dig ! Kram.kram

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...