Sidor

torsdag 13 oktober 2011

På väggarna




Allt eftersom vi bor in oss i nya huset kommer det upp nya saker på väggarna. Vi har varit lite försiktiga med tavlor eftersom träpanelen är snygg som den är och ger ett varmt intryck, vill inte att det skall se för rörigt ut med massa olika tavlor på väggarna. Dessa packade jag i alla fall upp häromdagen och nu sitter de på väggen mellan köket och sovrummen. Dessa betongtavlor gjorde jag tillsammans med Sanne på Spira design till mitt gamla hus men tycker att de passar in rätt bra här också.

I kväll kommer min mamma på besök och har med sig ett gammalt bord med en stenskiva och ett litet skåp. Har lite idéer för dessa som ni får se senare...
Ha en trevlig kväll!

Susanne

2 kommentarer:

Kamomilla sa...

Oj vad fina! Jag gillar massor!!

Vintage House sa...

Hej
vilka härligt läckra tavlor....
vad kul med lite förändrig ska bli kul och se vad du hittar på...
ha en kanonhelg
kram
sandra

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...